Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 2 stycznia 2023

,,Księga drogi" Antonina Kośmicka

 ,,Księga drogi"


,,Księga drogi" Antoniny Kośmickiej to jedno z wydań, które wywarło na mnie spore wrażenie.

Bliźniacza planeta Ziemi była zagrożona. Młodzi ludzie nie chcieli zostawiać dalszego działania przypadkowi. Grupa przyjaciół postankeila wyruszyć w niepewną podróż w przypadku której nie było żadnej pewności związanej z tym, że może zakończyć się powodzeniem.

Lubię zapoznawać się z historiami z tego gatunku, więc nie mogłam przejść obojętnie również obok tego wydania. Cieszę się, że postanowiłam skusić się na tę lekturę, gdyż jest naprawdę wartościowa. 

Fabuła nie opiera się wyłącznie na samych szczęśliwych i pozytywnych wątkach. Nie brakuje także chwil, w których bohaterowie muszą pokazać, jakie cechy charakteru w ich przypadku są dominujące.

,,Księga drogi" Antoniny Kośmickiej to jedno z tych wydań, które warto jest mieć na uwadze. 

Moja ocena: 5/6 

Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu Novae Res
 


6 komentarzy:

  1. Bardzo interesująca książka, jednak szczerze powiedziawszy jej fabuła jakoś do mnie nie przemawia. Najważniejsze, że Tobie się ona podobała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa książka. Będę miała ją na uwadze.

    OdpowiedzUsuń
  3. ta tematyka raczej nie dla mnie także odpuszczę sobie tą książkę :) :)
    miłego dnia
    dyedblonde

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam o tej książce ale z przyjemnością ją przeczytam. Może być bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno jest się czym zainteresować.

    OdpowiedzUsuń
  6. Osobiście nie siegam po ten gatunek książek, więc tym razem nie jest to pozycja dla mnie. Zuzka

    OdpowiedzUsuń