Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

wtorek, 6 grudnia 2022

,,Zwiadowcy. Wilki Arazan" John Flanagan

,,Zwiadowcy. Wilki Arazan"  

,,Zwiadowcy. Wilki Arazan" Johna Flanagana to już 17 tom tej serii.

W tym wydaniu w pewnej wiosce doszło do pojawienia się gigantycznych wilków. Kluczowe było to, że zabiły one również jednego farmera. O zbadanie sprawy poproszony został Will, który zabrał ze sobą Maggie na tę wyprawę. 

Bardzo lubię tę serię, więc od razu po otrzymaniu paczki zabrałam się za lekturę tego tomu. Na brak emocji w tej części także nie można narzekać. Czyta się bardzo sprawnie, nie brakuje zwrotów akcji i ironicznych odzywek. Bohaterowie po raz kolejny będą musieli wzajemnie wspierać się w potrzebie.

John Flanagan stworzył tak zajmującą serię, że nie może narzekać na brak zwolenników. Jest to typowo młodzieżowo-przygodowa seria, z którą mogą zapoznawać się także osoby w dojrzalszym wieku. Ja jestem nią zachwycona.

,,Zwiadowcy. Wilki Arazan. Tom 17" Johna Flanagana to już 17 tom genialnej serii. Nie mogło w nim zabraknąć wielu ciekawych przygód. 

Moja ocena: 5.5/6     

Wpis powstał w ramach współpracy z Wydawnictwem Jaguar.


7 komentarzy:

  1. super że sporo emocji w tej książce, takie właśnie lubię najbardziej!
    dobrego dnia

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak długich serii od lat unikam jak ognia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fani serii na pewno są usatysfakcjonowani po takiej lekturze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja niestety po 5 części zwatpilam, bo przestał to być dla mnie intrygujący cykl
    Agaman

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam szczerze, że darowałam sobie serię, mimo że fantastykę jako taką uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Będę polecać ten cykl dalej.

    OdpowiedzUsuń