Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 16 grudnia 2022

,,Werdykt" Remigiusz Mróz

 ,,Werdykt"


Lubię zapoznawać się z kolejnymi wydaniami serii z Chyłką i Zordonem. Mój wzrok musiał więc paść także na ,,Werdykt".

W tym tomie Zordon miał zająć się poprowadzeniem swojej samodzielnej sprawy. Kłopot polegał na tym, że nie mógł na jej temat zdradzać szczegółów Chyłce. Joanna otrzymała swoją sprawę i wkrótce nowożeńców czekało całkiem niemiłe zaskoczenie związane z prowadzonymi przez nich sprawami. Jak z kolei układało się ich życie prywatne?

Zapoznanie się z tą pozycją nie zajęło mi bardzo dużo czasu, choć było to wyłącznie związane z moją szybkością czytania. Uwielbiam wszystkie książki autora i ta również wywarła na mnie spore wrażenie. Zakończenie może okazać się zaskakujące nie tylko pod względem dalszych losów tej pary, ale także tego z czyimi losami przetnie się ich historia.

,,Werdykt" Remigiusza Mroza to już szesnasty tom serii, który po raz kolejny niesamowicie mi się spodobał.

Moja ocena: 5.5/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone
   
    


4 komentarze:

  1. Jeszcze tej serii nie czytałam. Zawsze coś innego mnie zajmuje. No wy rok poświęcę na tego autora

    OdpowiedzUsuń
  2. Nadrabiam właśnie Mroza... niedługo pewnie zabiorę się i za tę część.... Aż miło przeczytać, że Chyłka i Zordon się ohajtają ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Matko, ile ta seria ma tomów. Niebawem pokona światowy rekord.

    OdpowiedzUsuń
  4. To bardzo udane wydanie.

    OdpowiedzUsuń