Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

sobota, 17 grudnia 2022

,,Rytuał łowcy" Przemysław Borkowski

 ,,Rytuał łowcy"


Uwielbiam zapoznawać się z twórczością nieznanych mi do danego czasu autorów. W czasie dłuższej podróży postanowiłam skusić się właśnie na to wydanie.

Jedną z głównych postaci tej lektury jest 33-letnia pani prokurator Gabriela Seredyńska, która po przeprowadzce do Warszawy została zaangażowana w sprawę prawdopodobnie seryjnego sprawcy. Czy udało jej się podołać koordynacji działań?

Cieszę się, że na polskim rynku ukazały się już trzy tomy tego cyklu, gdyż ten wywarł na mnie bardzo duże wrażenie. Dzięki możliwości czytania go niemalże non stop bardzo szybko zapoznałam się z tym wciągającym wydaniem.

,,Rytuał łowcy" Przemysława Borkowskiego to prawdziwy literacki kryminalny majstersztyk.

,,Śmierć nie ucieknie" 


Uwielbiam zapoznawać się z twórczością nieznanych mi do danego czasu autorów. Po przeczytaniu pierwszego tomu postanowiłam skusić się właśnie na to wydanie.

W tej lekturze coraz bardziej znana piosenkarka obudziła się w swoim mieszkaniu i znalazła zmarłego swojego partnera i zarazem menadżera. Najgorsze było to, że nie pamiętała tego, czy to ona była winna tej zbrodni.

Cieszę się, że na polskim rynku ukazały się już trzy tomy tego cyklu, gdyż ten też wywarł na mnie bardzo duże wrażenie. Dzięki możliwości czytania go niemalże non stop bardzo szybko zapoznałam się z tym wciągającym wydaniem.

,,Śmierć nie ucieknie" Przemysława Borkowskiego to prawdziwy literacki kryminalny majstersztyk. 

,,Wieża strachu" 


Uwielbiam zapoznawać się z twórczością nieznanych mi do danego czasu autorów. Po przeczytaniu dwóch pierwszych tomów postanowiłam skusić się właśnie na to wydanie.

W luksusowym apartamencie na 30-tym piętrze policja znalazła zwłoki kobiety i mężczyzny. Początkowo można było przypuszczać, że to małżeństwo, jednak z biegiem czasu zaczęło pojawiać się coraz więcej niejasności.

Cieszę się, że na polskim rynku ukazały się już trzy tomy tego cyklu, gdyż ten też wywarł na mnie bardzo duże wrażenie. Dzięki możliwości czytania go niemalże non stop bardzo szybko zapoznałam się z tym wciągającym wydaniem.

,,Wieża strachu" Przemysława Borkowskiego to prawdziwy literacki kryminalny majstersztyk. Mam nadzieję, że powstaną też kolejne części.

Moja ocena: 5.5/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone
   
    

2 komentarze: