Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

niedziela, 2 października 2022

,,Mała Syberia" Antti Tuomainen

 ,,Mała Syberia"

,,Mała Syberia" uznawana jest za bestsellerowej nr 1 w Finlandii. Byłam bardzo ciekawa tego wydania.

Cała linia fabularna tej książki toczy się wokół pewnego muzeum i meteorytu, który był w nim przechowywany. Mieszkańcy na zmianę pełnili przy nim warty, jednak podczas pilnowania go przez pastora doszło do włamania. Kto był za nie odpowiedzialny?

Dawno nie miałam okazji zapoznać się ze skandynawskim kryminałem, więc było to dla mnie miłą odmianą. Z wielkim zainteresowaniem postanowiłam zapoznać się właśnie z tym wydaniem i nie czuję się zawiedziona podjęciem takiej decyzji.

Antti Tuomainen stworzył jedno z tych wydań, które jest nietypowe pod względem treści. Niewątpliwie interesującym zabiegiem jest osadzenie głównych wątków wokół muzeum i pilnowania meteorytu. O takim zabiegu wcześniej nie czytałam.

,,Mała Syberia", którą napisał Antti Tuomainen jest jednym z tych wydań, w których również można mieć pewność odnośnie zaskakującego zakończenia.

Moja ocena: 5/6

Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu  

 

6 komentarzy:

  1. Jestem bardzo ciekawa tej pozycji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez dawno nie czytalam nic skandynawskiego, może czas znow wrocic do tych klimatów:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaczęłam lekturę i książka jest bardzo ciężko napisana. Potrzebuje czasu aby się w nią wgryźć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznaję, że zaintrygowała mnie Twoja recenzja ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też dawno nie czytałam skandynawskiej powieści, może w październiku znajdę wolną chwilę

    OdpowiedzUsuń
  6. Brzmi intrygująco, lubię czytać tego typu tytuły.

    OdpowiedzUsuń