Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 31 października 2022

,,Boston Celtics Larry Bird i czasy, które nie wrócą" Dan Shaughnessy

 ,,Boston Celtics Larry Bird i czasy, które nie wrócą"


,,Boston Celtics Larry Bird i czasy, które nie wrócą", którą napisał Dan Shaughnessy jest jedną z idealnym lektur dla miłośników koszykówki.

Wychodzę z założenia, że zapoznawanie się zwłaszcza z reportażami z różnych kategorii jest bardzo dobrym rozwiązaniem. Poszerzanie swojej ogólnej wiedzy na różne tematy nigdy nie okazuje się straconym czasem. Z tego też powodu najpierw czytałam o piłce nożnej, a teraz postanowiłam skusić się na wydanie o koszykówce ,,Boston Celtics Larry Bird i czasy, które nie wrócą", które napisał Dan Shaughnessy.

Dzięki temu, iż autor tego reportażu od dawna interesuje się sportem powstało naprawdę świetne dzieło, na które mogą skusić się nie tylko miłośnicy sportu. Gdyby nie okres pandemii czytelnicy nigdy nie mieliby okazji zapoznania się właśnie z tym tytułem, gdyż nie byłoby motywacji i czasu, by udało się go napisać.

Dan Shaughnessy zadbał o posługiwanie się bardzo przystępnym językiem. Wydanie jest również bardzo ciekawe z tego względu, że nie brakuje w nim rozmów z osobami, które faktycznie uprawiały ten sport.

,,Boston Celtics Larry Bird i czasy, które nie wrócą", którą napisał Dan Shaughnessy jest jednym z tych wydań, z którymi zapoznaje się praktycznie jednym tchem. 

Moja ocena: 5.5/6

Za egzemplarz książki dziękuję wydawnictwu Znak.

9 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze okazji zajrzeć do tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  2. No mnie sport wcale nie interesuje, ale jestem w stanie uwierzyć, że to rewelacyjny reportaż.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tematycznie nie dla mnie, dziedzina sportu, która mnie nigdy nie przyciągała, ale może kiedyś, w ramach przerywnika od innych lektur, spotkam się z książką.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy się nie interesowałam za specjalnie sportem, tego bohatera książki tez nie znam. Sama biografia tez raczej nie jest dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Kompletnie niesportowa jestem, szczególnie jeśli chodzi o znajomość liderów poszczególnych dziedzin. Nie jest to raczej książka dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Interesująca tematyka, moja mama taką uwielbia i chętnie jej podsunę ten tytuł.

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno jest się czym zainteresować.

    OdpowiedzUsuń
  8. To zdecydowanie nie jest książka, po którą sięgnę. Mam jednak kogoś, komu może się spodobać.

    OdpowiedzUsuń
  9. NIe interesuje mnie taka książka, bo jakoś nie czuje się dobrze w temacie sportu. Wielką fanką również nie jestem :)

    OdpowiedzUsuń