Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

wtorek, 13 września 2022

,,Życie last minute" Kamila Mitek

,,Życie last minute"


Kamila Mitek nie ma jeszcze zbyt dużego dorobku literackiego. W ostatnim czasie miałam okazję zapoznać się z jej powieścią ,,Życie last minute".

  Głównymi bohaterami wydania została nieszczęśliwa Iga i matka, która się do niej wprowadziła. Nie brakuje także brata muzyka, który mieszkał razem z siostrą. Każdy z nich miał jakieś problemy, jednak czy byli w stanie im podołać?

Twórczość Kamili Mitek nie jest może aż tak liczebna pod względem wydanych pozycji, jednak w ciągu kilku lat autorce udało się zaskarbić sympatie sporej rzeszy odbiorców. 

Niewątpliwą zaletą tej publikacji jest to, że czyta się ją naprawdę szybko. Dużą ilość dialogów powoduje, że lektura jest naprawdę ekspresowa. Podobała mi się tematyka tego wydania i nie żałuję, że postanowiłam się na nie skusić.

,,Życie last minute" Kamili Mitek to powieść, która ukazuje jak ludzkie życie może zmienić się nawet w krótkim czasie. Także głównych bohaterów książki czekają życiowe przewroty.

Moja ocena: 5/6   

 Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu Dragon.


8 komentarzy:

  1. Od czasu do czasu lubię poczytać tego typu książki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje się ciekawa. Zapisuję sobie tytuł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie młode pisarstwo wyrasta jak grzyby po deszczu. Nie czytam z reguły debiutów mało docenianych autorów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ją na półce i niedługo się za nią wezmę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna okładka, już ona sama zachęciłaby mnie do przeczytania książki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Skuszę się na tę lekturę w przyszłości.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jest to gatunek, który lubię czytać. Tą lekturę będę zatem omijała z daleka, bo nawet letni skwar nie nakłoni mnie do jej przeczytania. Ot, taki ze mnie wybredny czytelnik.

    OdpowiedzUsuń