Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 30 września 2022

,,Pod wodą" Magdalena Szponar

 ,,Pod wodą"


Magdalena Szponar do tej pory wydała kilka innych książek. Moje pierwsze spotkanie z jej twórczością to seria ,,Nie do ugaszenia".

Głównymi bohaterami tego wydania zostali Iga i Olek. Ona była redaktorką magazynu o życiu, a on strażakiem. Już na wstępie autorka wprowadziła sceny, w których odbiorca może dowiedzieć się, że bohaterka miała przed mężczyzną jakieś tajemnice, a z powodu jej zachowania ich relacje nie były zbyt pomyślne. Czy Iga zdecydowała się na odkrycie wszystkich kart? Czy Olek nie był bez tajemnic?

Pierwszy tom tej dylogii jest świetny pod tym względem, że już od samego początku nie można narzekać na brak mocniejszych wrażeń. Z olbrzymim zainteresowaniem śledziłam dalsze losy bohaterów, gdyż, jak przypuszczałam, w ich życiu jeszcze sporo miało się wydarzyć. Wcale się nie pomyliłam.

Magdalena Szponar stworzyła publikację dla dorosłych odbiorców. Nie brakuje tutaj namiętności, ale także przekleństw. Z racji tego, iż Olek jest strażakiem nie brakuje tutaj opisów jak wygląda praca w tym zawodzie. Już zakończenie sprawia, że wiadomo, iż powstanie drugi tom, który jest już dostępny na polskim rynku.

,,Pod wodą" Magdaleny Szponar to pierwszy tom serii, który wciąga od początku do końca. Czas spędzony z tą lekturą na pewno nie będzie uznany za zmarnowany.

Moja ocena: 5/6

Za egzemplarz książki dziękuję wydawnictwu Prószyński i S-ka.

6 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się ta historia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam, że fabuła brzmi ciekawie, ale to nie jest lektura dla mnie. Bardzo rzadko sięgam po takie książki

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jeszcze nie poznałam prozy tej autorki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam twórczości tej autorki ale opisy pracy czy mocne słowa mnie nie skuszą;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam jeszcze tej pisarki, fabuła brzmi całkiem ciekawie.

    OdpowiedzUsuń