Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

niedziela, 11 września 2022

,,Cichy kochanek" Clara Sanchez

,,Cichy kochanek" 


W ostatnim czasie udaje mi się zapoznawać z ciekawymi lekturami i ,,Cichy kochanek" Clary Sanchez jest jedną z nich.

Isabel wybrała się do Afryki rzekomo dlatego, by móc być tam w roli fotografa. Sprawa była jednak o wiele bardziej skomplikowana. Zadaniem kobiety miało być odnalezienie bohatera, który dołączył do sekty i zerwał kontakty z rodziną. Czy wyprawa Isabel do Afryki miała być pomocna pod względem znalezienia Ezequeila?

Narratorami w tym wydaniu zostali Ezequeil oraz Isabel. Dzięki temu odbiorca może poznawać wydarzenia z tych dwóch punktów widzenia. Pozycji nie da się jednoznacznie zakwalifikować do jednego gatunku, gdyż tworzy mix, który czyta się stosunkowo wolno, ale z zainteresowaniem.

Tematyka sekty jest bardzo ważna i dobrze jest o tym mówić. Po raz pierwszy spotkałam się jednak z tym, by akcja działa się w Afryce, co w związku z opisywanymi wydarzeniami doskonale oddawało klimat tej powieści.

,,Cichy kochanek" Clary Sanchez to wydanie nieoczywiste, na które warto zwrócić uwagę w ciągu wolnych dni. 

Moja ocena: 5/6

Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu

 


 

7 komentarzy:

  1. Być może skuszę się na tę książkę. Lubię bowiem takie klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Unikam raczej takich książek...

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja poczułam że ta książka by mi się spodobała. Więc zapisuje tytuł i autora.
    Żyć nie umierać

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaintrygowała mnie ta sekta. Bardzo chętnie przeczytam książkę

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio polubiłam podwójną narrację w książkach. Wydaje mi się, że wprowadzenie drugiego punktu widzenia zawsze jest w fabule na plus.

    OdpowiedzUsuń
  6. Będę miała ją na uwadze na przyszłość.

    OdpowiedzUsuń