Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

środa, 31 sierpnia 2022

,,Wzorzec" Karolina Głogowska

 ,,Wzorzec"


Na dobry kryminał zawsze z przyjemnością się skuszę. Z tego też powodu nie mogłam przejść obojętnie obok ,,Wzorca".

Główną bohaterką wydania została Sawa Bogucka. Atutem jest to, że fabuła toczy się w teraźniejszości oraz przeszłości. Faktem jednak jest, że niezaprzeczalnie to ona odpowiadała za zabicie Adama Hinza. Problematyczne było jednak było to, czy Sawa zrobiła to z premedytacją czy może w obronie własnej. To się miało dopiero okazać.

Już od dawna miałam ochotę na to wydanie. Z tego też powodu, gdy tylko nadarzyła się ku temu okazja chętnie postanowiłam skusić się na tę lekturę. Bardzo szybko udało mi się z nią zapoznać, gdyż przeplatanie teraźniejszości z przeszłością było nadzwyczaj udanym zabiegiem, który pochłonął mnie bez reszty.

Autorka w swoim wydaniu poruszyła temat przemocy domowej. Karolina Głogowska zwróciła uwagę na to, że nie tylko mężczyźni są sprawcami bicia, ale także kobiety. Jest to bardzo ważny temat, o którym należy mówić głośno.

,,Wzorzec" Karoliny Głogowskiej to ważny tematycznie kryminał, w którym motywacja Sawy do ostatnich scen pozostaje dla odbiorcy zagadką.

Moja ocena: 5.5/6    
 
Za egzemplarz książki dziękuję wydawnictwu Mięta


10 komentarzy:

  1. Obok kryminalnych propozycji czytelniczych nie przechodzę obojętnie, zatem książka jak najbardziej znajdzie się w kręgu moich zainteresowań. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Praktycznie w ogóle nie mówi się o takiej przemocy. Interesująca książka.

    OdpowiedzUsuń
  3. coś w tym jest dobry kryminał, też chętnie przeczytam! dzięki za propozcyję ksiązki, przeczytam jak tylko na nią trafię
    dyedblonde

    OdpowiedzUsuń
  4. Zagadkowe kryminały są najlepsze, a ja uwielbiam je czytać. Zapisuję sobie ten tytuł na swoją listę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam tę pozycję i przypadła mi do gustu, nieoczywista sprawa i fajnie poprowdzony kryminał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem, jak ja odbiorę tę przygodę czytelniczą, chętnie się przekonam. :)

      Usuń
  6. Zagadki w książkach lubię, jednak kryminałów nie czytam. Wybieram inny gatunek literatury

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapowiada się naprawdę obiecująco.

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie skuszę się na tę książkę i od razu sobie zapisuję tytuł. Uwielbiam tego typu historie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdybym widziała tę książkę w księgarni pewnie nawet nie zwróciłabym na nią uwagi, okładka nie przyciąga mojego wzroku. Po Twojej recenzji jednak wiem, że muszę po nią sięgnąć. ;)

    OdpowiedzUsuń