Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

środa, 31 sierpnia 2022

,,Pawełek i cała reszta" Jacek Galiński

,,Pawełek i cała reszta" 


Jacek Galiński zasłynął jako autor komedii kryminalnych. Niedawno ukazał się jego zbiór dla młodszego odbiorcy.

Głównym bohaterem książki jest Pawełek, jego siostra, rodzice oraz w nieco późniejszym etapie pies. Pawełek na początku skupia się na dołączeniu do klasy Nowego, następnie na pojawieniu się w ich domu psa. Nie brakuje także historii związanej z wyjazdem do agroturystyki, czy zostaniem pod opieką taty.

Lubię zapoznawać się z młodzieżowymi wydaniami, więc nie mogłam przejść obojętnie obok tej lektury. Cieszę się, że miałam okazję się z nią zapoznać. Od samego początku szybko wciągnęłam się w te lekkie, zabawne historie, które czyta się bardzo sprawnie. Na pewno jest to idealna lektura również w celu rodzinnego czytania.

Książka została wydana w sztywnej oprawie. Zawiera kilka ołówkowych ilustracji. W wydaniu nie brakuje dużej czcionki, dzięki czemu nawet młodszy odbiorca będzie mógł samodzielnie podjąć się tej lektury.

,,Pawełek i cała reszta" Jacka Galińskiego to szybka lektura dla dorosłych i nieco dłuższa dla dzieci i młodzieży. Niezależnie od tempa lektury dla wszystkich będzie dodatkową dawką (u)śmiechu.

Moja ocena: 5.5/6    
 
Za egzemplarz książki dziękuję wydawnictwu Mięta



 

10 komentarzy:

  1. I zdecydowanie coś dla mnie, chociaż od dawna już nie należę do młodych czytelników, klimatycznie bardzo mi pasuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. komedia kryminalna - musze sprawdzić propozycje tego autora, a co do prezentowanej ksiązki, nie moje klimaty niestety
    dyedblonde

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa, jak autor wypada w takim wydaniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie coś dla mojej starszej córki. Podsunę jej ten tytuł obowiązkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Będę słuchała tej książki w wersji audio, nie mogę się doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie mocne przygody z uśmiechem szybko udaje mi się zaliczać, propozycje na krótszy wieczór czytelniczy w dobrym nastroju. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam wcześniej o tej książce. Szczerze powiedziawszy to nie jest ona dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Z pewnością skuszę się na tę pozycję gdy będzie dostępna w bibliotece.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowanie nie jest to coś, co mnie interesuje, więc tym razem nie skuszę się na tę pozycję.

    OdpowiedzUsuń
  10. Obawiam się, że nie byłabym zadowolona z tej lektury, dlatego aktualnie nie planuję jej zakupu. ;)

    OdpowiedzUsuń