Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 19 sierpnia 2022

,,Wyznania Frannie Langton" Sara Collins

 ,,Wyznania Frannie Langton"


Sara Collins stworzyła powieść, w której nic nie jest takie, jak by się mogło wydawać.

Fabuła tej powieści toczy się w XIX wieku. Wtedy jeszcze niewolnictwo było na porządku dziennym, podobnie jak to, że osoby o czarnej skórze były traktowane niezbyt dobrze. Główną bohaterką wydania została Frannie Langton, kobieta, która została posądzona o zamordowanie swojego państwa. Czy faktycznie była za to odpowiedzialna?

Niewątpliwie jest to jedna z tych lektur, której kolejne strony należy sobie dawkować. Tak też robiłam. W związku z tym, że kobieta nie pamiętała tego, czy to zrobiła tym bardziej byłam ciekawa jak zakończy się ta sprawa. Fabuła skupia się na jej pobycie w więzieniu i wracaniu wspomnieniami do tego co było wcześniej.

Zaskakujące jest to, co łączyło Fannie z jedną z kobiet z książki. Na pewno to co zostało tutaj ukazane nie było normą, a jednak jak najbardziej mogło się zdarzyć. Mulatka czuła się lepsza od innych z powodu tego, że umiała czytać i pisać.

,,Wyznania Frannie Langton" Sary Collins to jedno z tych wydań, na które warto zwrócić uwagę, mając świadomość tego, że opisuje los czarnoskórych w XIX wieku.

Moja ocena: 5/6 

 Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu Znak


10 komentarzy:

  1. Czytalam juz recenzje tej książki i mam ja jiz na liście do przeczytania:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tę książkę na swojej półce.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kusząca okładka. Myślę, że warto zajrzeć do tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam los czarnoskórych, ale nie siegam po książki o nich.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tajemnicza relacja bohaterek na pewno przyciąga wiele czytelników! Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo kusząca książka. Moja lista jest pełna, ale tą pozycję jeszcze dopiszę

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe co też takiego nienormalnego było w relacji między tymi kobietami...

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj to całkowicie nie moje klimaty, zdecydowanie bardziej wolę sięgnąć po literaturę faktu i coś z niej polecić własnym czytelnikom, ale wiem także, że ta gałąź literatury ma swoich miłośników. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szykuję się na spotkanie z tą książką, może jeszcze nie teraz, ale bardzo mnie ciekawi. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Będę polecać dalej takie ciekawe propozycje czytelnicze.

    OdpowiedzUsuń