Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 19 sierpnia 2022

,,Pianistka" Beate Rygiert

,,Pianistka"


Beate Rygiert stworzyła świetną historię, która w formie fabularyzowanej opowiada o życiu Clary Schumann, z domu Wieck.

Fabuła tej książki toczy się w XIX wieku. Jak wiadomo, panowały wtedy bardzo różne konwenanse, których należało się trzymać. Clara w zgodzie z wolą ojca występowała w kolejnych miejscach, zachwycając swoimi występami publiczność. Kobieta zakochała się jednak w Robercie Schumannie. Problem polegał na tym, że ten związek nie był akceptowany przez jej ojca.

Jak można zauważyć na okładce, Clarze udało się związać z Robertem, jednak wiązało się to z różnymi komplikacjami. Przed przystąpieniem do pisania tego wydania Beate Rygiert zapoznała się z opracowaniami o Clarze, była zafascynowana jej życiem. Widać to w każdym słowie, gdyż powieść czyta się naprawdę sprawnie.

 Całość z pewnością nie jest do przeczytania na raz, gdyż o wiele lepiej jest delektować się kolejnymi scenami z życia sławnej pianistki. Nie miałam wcześniej okazji zapoznać się z jej życiorysem, więc tym bardziej byłam zainteresowana tym wydaniem.

,,Pianistka" Beate Rygiert to pozycja, która bez dwóch zdań zasługuje na uznanie nie tylko osób ze świata muzyki.

Moja ocena: 5/6 

 Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu Marginesy

8 komentarzy:

  1. Bardzo lubię takie fabularyzowane historie o czyimś życiu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam wcześniej o Clary Schumann, ale książka mignęła mi kilka razy w zapowiedziach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam wcześniej o Clary Schumann, więc chyba będę musiała zapoznać się z lekturą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Również ostatnio czytałam tę książkę i zrobiła na mnie wielkie wrażenie. Zdecydowanie warto poznać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie książki zawsze długo czytam, a nawet męcze więc się nie skuszę

    OdpowiedzUsuń
  6. Osobiście nigdy nie słyszałam o tej pianistce ani o tej książce. Nie interesuję się jednak tą tematyką więc pewnie dlatego.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podobają mi się takie ciekawe propozycje czytelnicze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie lubię takich książek, to nie moje klimaty. Myślę jednak, że znajdzie ona wielu swoich zwolenników. :)

    OdpowiedzUsuń