Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 1 sierpnia 2022

,,Nieco bliżej piekła" Adam Dzierżek



Osadzenie fabuły w małym miasteczku zawsze jest ciekawym zabiegiem. Tym razem akcja toczy się w mazurskim uzdrowisku.

Bohater przystąpił do odkrywania tajemnicy. Bardzo szybko okazało się, że sprawa ma o wiele głębsze dno i nie wszystkim zależy na ujawnieniu różnych szczegółów.

Zawsze miło spędzam czas z ciekawymi kryminałami i tak było też tym razem. Z olbrzymim zainteresowaniem śledziłam dalsze koleje tego śledztwa. Na uwagę zasługuje także sprawa związana z zachowaniem równowagi na świecie, choć ten wątek jest drastyczny.

,,Nieco bliżej piekła", którą napisał Adam Dzierżek wciąga od początku do końca i nie żałuję, że postanowiłam się z nią zapoznać.

Moja ocena: 5/6

Książkę otrzymałam na spotkaniu A może nad morze? Z książką 

4 komentarze:

  1. Widzę, że to wciągająca książka, którą warto przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno jest się czym zainteresować i mieć ten tytuł na uwadze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy i intrygujący tytuł...ciekawa jestem co na tych mazurach mogło się wydarzyć....Kinga

    OdpowiedzUsuń
  4. Kryminały, thrillery, fantasy - zdecydowanie to nie są moje gatunki :)

    OdpowiedzUsuń