Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

niedziela, 31 lipca 2022

,,Wnyki" Michał Śmielak

 ,,Wnyki"

Z wielkim zainteresowaniem spędziłam czas z tą pozycją i bardzo przypadła mi do gustu. 

Akcja toczy się w małej destynacji do którego został skierowany incognito pewien policjant. Doszło tam do zniknięcia młodego księdza. Bardzo ciekawe było to, że nigdy nie dochodziło tam do przestępstw. Dlaczego tak się działo?

Już wcześniej zwróciłam uwagę na tę lekturę i cieszę się, że miałam okazję zapoznać się z tą powieścią. Od samego początku wyciągnęłam się w fabułę i byłam bardzo ciekawa w jaki sposób się ona zakończy.

Michał Śmielak stworzył świetną pozycję, której akcja toczy się właśnie we Wnykach. Społeczność nie była otwarta na dzielenie się swoimi spostrzeżeniami, a dodatkowo ktoś szukał osoby do zabicia proboszcza.

,,Wnyki" Michała Śmielaka to genialny pomysł na prezent dla miłośników tego gatunku oraz powieści z dreszczykiem. 

Moja ocena: 5.5/6

Książkę otrzymałam na spotkaniu A może nad morze? Z książką 

5 komentarzy:

  1. Zdecydowanie nie sięgam po takie książki, nie lubię po prostu :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Czuję się mocno zainteresowana. Lubię tego typu klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie umówię się z książką na spotkanie, powinna wpasować się w moje potrzeby czytelnicze. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z pewnością skuszę się na tę pozycję gdy będzie dostępna w bibliotece.

    OdpowiedzUsuń
  5. UUUu...nie dosyć że okładka obłędna to na dodatek taki odjazd fabularny, kto wie...Kinga

    OdpowiedzUsuń