Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 5 sierpnia 2022

,,Mora" Piotr Bojarski

 ,,Mora"


Po raz pierwszy miałam okazję zapoznać się z twórczością Piotra Bojarskiego, jednak jestem pewna, że nie ostatni.

W tym wydaniu odbiorca przenosi się do 1934 roku. Zmarł jeden ze starszych panów, w jego mieszkaniu znaleziono pewien drobiazg. Oprócz tego do Poznania ponownie przyjechali bokserzy, którzy byli tam trzy lata wcześniej. W międzyczasie doszło do kolejnej niepokojącej sprawy. Czy przyjazd bokserów miał z tym coś wspólnego?

Przez pierwszych kilka stron trudniej było mi się wciągnąć w tę lekturę. Bardzo szybko to uczucie jednak minęło i nie mogłam doczekać się dalszych wydarzeń przygotowanych przez Piotra Bojarskiego. Nie czuję się zawiedziona takim rozwojem dalszych wydarzeń.

Kryminał retro nie należy do gatunku po który sięgam bardzo często, jednak od czasu do czasu lubię się z nim zapoznać. W związku z tym, że ,,Mora" trafiła w mój czytelniczy gust wiem, że na pewno nie poprzestanę wyłącznie na tym wydaniu.

,,Mora" Piotra Bojarskiego to świetna pozycja, która umili jeden wolny dzień. Przemyślana, a dodatkowym smaczkiem jest tłumaczona na poszczególnych stronach gwara poznańska.

Moja ocena: 5/6 

 Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu Znak



9 komentarzy:

  1. Styl retro lubię i okładka mi się podoba. Jednak jako całosc i historia to już mniej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam i na pewno w przyszłości zajrzę do tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też od czasu do czasu lubię sięgac po kryminały retro. Ten tytuł sobie zapiszę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gwara poznańska mnie zaintrygowała, chyba wcześniej nie spotkałam się z nią w literaturze

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja także nie czytam książek o takiej tematyce, ale ta recenzja jest ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam pojęcia, że to wydawnictwo posiada także kryminały. Muszę dokładnie przejrzeć ich ofertę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Z pewnością skuszę się na tę pozycję gdy będzie dostępna w bibliotece.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam o tym autorze wcześniej. Nie przekonała mnie do siebie ta powieść więc sobie odpuszczę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie jest to gatunek, po który sięgam, więc raczej nie skuszę się na tę książkę.

    OdpowiedzUsuń