Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

czwartek, 4 sierpnia 2022

,,Cena naszych marzeń" Wright Thompson

 ,,Cena naszych marzeń"

Świat sportu jest naprawdę nieograniczony. Wright Thompson w zbiorze reportaży poruszył przypadki kilkunastu sportowców.

W tym wydaniu głównymi bohaterami zostali Michael Jordan, Tony Harris, Muhammed Ali, Lionel Messi, Urban Meyer, Dan Gable, Ted Williams, Tiger Woods, Pat Riley, Walter Wright Thompson i nie tylko.

Wydanie jest niezwykle obszerne i reportaże o poszczególnych osobach są naprawdę bardzo dopracowane. To wydanie bez wątpienia przypadnie do gustu tym osobom, które chcą dowiedzieć się jaka była cena realizacji marzeń poszczególnych sportowców.

Bardzo podobało mi się to, że na górze każdej strony jest dopisanie nazwisko bohatera. Dzięki temu nie trzeba kartkować stron w celu poszukania reportażu o konkretnym sportowcu.

,,Cena naszych marzeń" Wrighta Thompsona to świetna propozycja dla wszystkich miłośników sportu, którzy chcą poczytać o tych znakomitościach.

Moja ocena: 5.5/6 

 Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu Znak


9 komentarzy:

  1. Książka już znalazła miejsce w mojej biblioteczce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna ksiazka, na pewno znajdzie się w mojej bibloteczce!

    OdpowiedzUsuń
  3. oj nie dla mnie ta tematyka, nie mam też jej niestety komu polecić :(
    dobrego dnia

    OdpowiedzUsuń
  4. Raczej po tą książkę nie sięgnę, ale od czasu do czasu czytam takie newsy w komuterze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Marzenia są odzwierciedleniem naszych skrytych pragnień, pokazują to, co jest w nas. Są naszym motorem do działania, mobilizują nas,

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę że taka bogata w informacje publikacja to gratka dla fanów sportu

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla sportowców to idealna propozycja, u mnie nie koniecznie musi się znaleźć w biblioteczce.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie jest to moja tematyka, ale i tak tytuł brzmi bardzo ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pewno jest się czym zainteresować i mieć ten tytuł na uwadze w wolnym czasie.

    OdpowiedzUsuń