Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 11 lipca 2022

Lucky Luke. Lucky Luke kontra Pinkerton, tom 74

 Lucky Luke. Lucky Luke kontra Pinkerton, tom 74

,,Lucky Luke. Lucky Luke kontra Pinkerton, tom 74" to kolejny świetny tom tej komiksowej serii.

W tym wydaniu Pinkerton wykazywał Sue o wieku lepszą skutecznością niż główny bohater. W związku z tym Lucky Luke musiał przejść na emeryturę, gdyż był wyśmiewanym przez innych. Jak długo miało to trwać?

Po raz kolejny z wielkim zainteresowaniem zagłębiłam due także w lekturę tego tomu. Bez żadnych przeszkód można skusić się na to wydanie bez znajomości poprzednich części, co jest wielkim atutem.

W tej części o kowboju nie zabrakło także braci Daltonów, którzy nawet gdy wyjdą na wolność za krótką chwilę i tak z powrotem znajdują się w więzieniu, gdzie jest ich miejsce.

,,Lucky Luke. Lucky Luke kontra Pinkerton, tom 74" został wydany w komiksowej formie w miękkiej oprawie.

Moja ocena: 5.5/6

Wpis powstał w ramach współpracy z Egmont


10 komentarzy:

  1. Takie komiksowe wydania są bardzo ładne wizualnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla miłośników komiksów to na pewno interesujące wydanie. Zaletą jest to, że nie trzeba znać poprzednich książek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lucky Luk to dla mnie bardzo miłe wpsomnienie dzieciństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oglądałam te bajki jako dziecko i zawsze było przy tym dużo śmiechu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lucky Luke to humor, który zawsze jest dla mnie aktualny. Nic się nie zestarzał. Kocham i ja i moje dzieciaki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnogość tomu potwierdza, że ta seria ma mnóstwo oddanych sympatyków. Przyjemnie trafić na takie wypełnione humorem opowieści. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię czytać komiksy z moimi ulubionymi postaciami.

    OdpowiedzUsuń
  8. Do Lucky Luke' a mam słabość do dziś. Jako dziecko lubiłam oglądać tę bajkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię obejrzeć z córkami tę bajkę, komiks też powinien nam się spodobać

    OdpowiedzUsuń