Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

środa, 13 lipca 2022

,,Labirynt" Piotr Borlik

 ,,Labirynt"

,,Labirynt" jest już dziesiątą książką Piotra Borlika. Autor po raz kolejny stworzył powieść doskonałą!

Dzięki temu, że akcja toczy się na różnych liniach czasowych odbiorca stopniowo dowiaduje się najważniejszych wydarzeń. Przed laty rodzice z 13-letnią Polą wybrali się do labiryntu. Dziewczyna chodziła z matką, wymyślając zagadki dla ojca. W pewnym momencie labirynt jednak się zapalił.

Początkowo czytałam tę powieść z zainteresowaniem, jednak im dalej, tym bardziej wkręcałam się w tę historię. Nie ma tutaj za dużej liczby osób, ale i tak nie udało mi się przejrzeć fabularnych zamiarów Piotra Borlika. Wszystkie zawiłości były dla mnie prawdziwym zaskoczeniem.

Sięgnięcie po ten tytuł było z mojej strony bardzo dobrą decyzją. Niesamowicie wciągnęłam się w tę lekturę w której tytułowy labirynt odkrywa bardzo ważną rolę. Niezwykła, zagmatwana tematyka sprawia, że na parki rozrywki z labiryntem odbiorca na pewno spojrzy zupełnie inaczej.

,,Labirynt" Piotra Borlika to genialna, mroczna, zagadkowa i nieprzewidywalna lektura, która wciąga odbiorcę od początku do końca.

Moja ocena: 6/6

Za egzemplarz książki dziękuję wydawnictwu Prószyński i S-ka.

13 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie mroczne klimaty, więc jestem jak najbardziej na tak.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mroczna i nieprzewidywalna książka, czyli to co lubię. Obowiązkowo ląduje na mojej czytelniczej liście.

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoja zachęcająca opinia sprawia, że mam ochotę sięgnąć po tę książkę, mimo tego że mam spory stos zaległości

    OdpowiedzUsuń
  4. Taka recenzja, że nic tylko sięgnąć po ten tytuł. No i ta zachwycająca okładka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem, jak odebrałabym tę książkę, pozostaje bliżej się nią zainteresować, może jeszcze w te wakacje się uda. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powieść doskonała hmm mocne i odważne stwierdzenie już to sformułowanie zachęca do sprawdzenia czy rzeczywiście jest tak dobra.

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że mogłabym sprawdzić tę książkę, bo przyznam, że mnie zaintrygowałaś swoją recenzją.

    OdpowiedzUsuń
  8. Książki Piotra Borlika mają to do siebie, ze wciągają i nie da się ich odłożyć, dopóki się nie skończy

    OdpowiedzUsuń
  9. Piotra Borlika twórczości nie dane mi było jeszcze poznać, ale słyszałam wiele dobrego o jego książkach. Kiedyś musi być ten pierwszy raz, więc może zacznę właśnie od tej książki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam dwie jego książki, wrażenia po spotkaniu z nim dobre. :)

      Usuń
  10. Autora niestety nie znam, ale kojarze okładkę. Nie sądziłam, ze to może być aż tak wciągająca powieść. Kinga

    OdpowiedzUsuń
  11. Książki tego autora na pewno będę polecać dalej.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze nie miałam przyjemności przeczytać tej książki ale cały czas się nad nią zastanawiam.

    OdpowiedzUsuń