Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

środa, 13 lipca 2022

Wakacyjne Świerszczyki

 Świerszczyk. Krzyżówki i łamigłówki, kwartalnik nr 3/2022 (7)


Świerszczyk. Krzyżówki i łamigłówki 3/2022 został poświęcony przede wszystkim rebusom, krzyżówkom, wykreślankom, labiryntom, szukaniu różnic, także leśnym przysłowiom. Pojawiło się trochę zadań matematycznych i gra planszowa, która znajduje się na środku tego czasopisma. Wydanie jest w całości wypełnione dużą liczbą zadań, nie ma tutaj sztucznego wypełniania miejsce reklamami. Na zakończenie umieszczone są także odpowiedzi do wszystkich zadań.



Świerszczyk. Magazyn dla dzieci nr 7 (01.07.2022)


Przeniesienie się do świata nurkowania może być łatwiejsze niż się wydaje. Z przyjemnością dzieci uczynią to dzięki temu numerowi czasopisma. Nie brakuje sporej ilości utworów literackich, z którymi można zapoznać się w dowolnej kolejności. Autorzy pomyśleli także o grze planszowej i różnych zadaniach do wykonania. Cały magazyn opiera się na nurkowej tematyce. Na pewno jest co robić, a pytania do przeczytanych tekstów sprawiają, że odbiorca jeszcze bardziej musi skupić się na danej lekturze.



Świerszczyk Reporter. Magazyn przyrodniczy dla dzieci nr 3/2022


Delfiny to bardzo sympatyczne zwierzęta, a z tego czasopisma możemy dowiedzieć się o nich czegoś więcej. Na pewno poznamy tajemnice dotyczące głównych bohaterów wydania. Nie zabraknie także gry planszowej, czy łamigłówek. Do tego wszystkiego dochodzą ciekawostki o tym gatunku, szukanie różnic. Dowiemy się także jak krok po kroku narysować dwa nowe zwierzęta. Na nudę nie można narzekać.



Moja ocena: 6/6  
 
Wpis powstał w ramach współpracy.


12 komentarzy:

  1. Same fajne propozycje dla dzieciaków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja młoda czytelniczka wprost przepada za nimi, a i dzięki nim mam materiał do ćwiczenia uciekającej pamięci mojego rodzica. :)

      Usuń
  2. Świerszczyki zawsze były fajne, miło je wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Do nas również dotarły te magazyny, co bardzo nas cieszy, w weekend zabieramy się za ich czytanie i wypełnianie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzieciaki mają mega frajdę z nich nie tylko w wakacje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój starszy syn jak byl młodszy to rozwiązywał dużo takich lamigłowek. młodszy jest jeszcze za mały, ale myślę jeszcze tak z rok i dwa i będzie ok. Kinga

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne propozycje dla dzieci i zawsze lepsza alternatywa niż oglądanie tv

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubiłam w dzieciństwie takie gazetki w których było dużo zadań do rozwiązania, moje córki też od czasu do czasu rozwiążą jakąś krzyżówkę ale za bardzo nie przepadają za tym

    OdpowiedzUsuń
  8. Świerszczczyk to klasyka :) Miło je wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślałam, ze Swietszczyki to przeszłość. A jednak nadal są.

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pewno jest się czym zainteresować i mieć te numery na uwadze.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak byłam dzieckiem to zaczytywałam się w takich gazetkach. Nawet jedną, Zwierzaki, prenumerowałam.

    OdpowiedzUsuń