Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

czwartek, 28 lipca 2022

,,Kolorowanka. Maluję i opowiadam"

,,Kolorowanka. Maluję i opowiadam" 

Rozbudzanie w sobie ciekawości świata jest ważne niezależnie od wieku.

Idealnym rozwiązaniem jest zagłębienie się w lektury i zadania, które są świetne również dla dorosłych. Przykładem jest kolorowanka, która ma aż 118 cm długości od Wydawnictwo Adamada.

Nigdy wcześniej nie widziałam aż tak dużych kolorowanek. Są one o różnym temacie przewodnim, więc z powodzeniem uda się znaleźć takie, które trafią w gust dziecka. Maluchy i starsi odbiorcy na pewno będą zachwyceni!

Duże kolorowanki idealnie sprawdzają się w roli prezentu dla dzieci w różnym wieku, które lubią odkrywać nowe kolorowanki i spędzać w ten sposób czas.  

Kolorowanki otrzymałam na spotkaniu A może nad morze? Z książką 

7 komentarzy:

  1. Kolorowanki to najlepsza zabawa na deszczowe dni dla moich dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne. Duży format to dużo radości z kolorowania. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, takie kolorowanki są idealne na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba czas zakupić te kolorowanki, bo mój synek uwielbia malować. :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Skarb piratów z pewnością przyciągnie moją mamę, chętnie zdobędę dla niej tę kolorowankę. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Duże kolorowanki są naprawdę świetne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak byłam mała to uwielbiałam kolorować wszelkie kolorowanki :)

    OdpowiedzUsuń