Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

czwartek, 28 lipca 2022

,,Wypadowy twór anormalny" Florian Konrad

 ,,Wypadowy twór anormalny" 


Pewnie nie zwróciłabym uwagi na ten tytuł gdyby nie to, że książka wpadła w moje ręce.

Postanowiłam skusić się na tę nietuzinkową czytelniczą propozycję. W związku z zastrzeżeniem na okładce by czytały ją tylko osoby pełnoletnie przeczuwałam, że będzie to nietypowe wydanie. Nie pomyliłam się.

Florian Konrad stworzył lekturę, w której różne podgatunki fantastyki mieszają się z kryminałami, sensacją. Myślę, że jest to jedna z tych książek w przypadku której za każdym razem odkryje się coś nowego.

,,Wypadowy twór anormalny" Floriana Konrada to jedna z tych pozycji literackich, w których nic nie jest typowe. Na pewno jest to książka, której sens nie do końca uda się zrozumieć już podczas pierwszego czytania. 

Książkę otrzymałam na spotkaniu A może nad morze? Z książką 

4 komentarze:

  1. Jakoś nie przemawia do mnie ta książka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm sama nie wiem. Nie czuję się do końca przekonana.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mieszanka gatunków, zwłaszcza jak dobrze zmiksowana, potrafi dostarczyć wiele radości czytelniczej. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubię fantastyki, także nie przeczytam :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń