Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

niedziela, 24 lipca 2022

,,Brakujący element" Harlan Coben

 ,,Brakujący element"


Przyjemnie jest zagłębić się w kolejny tom serii i tak też zrobiłam tym razem.

Wilde nadal nie miał pojęcia kim są jego biologiczni rodzice. W związku z tym zarejestrował się w bazie DNA i udało mu się czegoś dowiedzieć. Jednocześnie jednak pojawiła się sprawa związana ze zniknięciem uczestnika z reality show. Czy było to ze sobą powiązane?

Nie ma sensu zapoznawać się z tym tomem, jeżeli nie zna się jeszcze pierwszego tomu serii. Wtedy będzie za dużo niejasności i zapoznanie się z tym tomem nie będzie dostateczną przyjemnością, a nie ma sensu jej sobie odmawiać.

W tym tomie nadal bardzo dużo się dzieje. Ciekawym zabiegiem jest opis spotkań grupy osób, która posługiwała się pseudonimami. W związku z tym budowanie napięcia było jeszcze lepsze. Do samego końca też nadal pozostawało bardzo dużo niejasności.

,,Brakujący element" czyta się naprawdę sprawnie. Mylenie tropów po raz kolejny udało się autorowi znakomicie. Na pewno warto skusić się na to wydanie po wcześniejszym zapoznaniu się z ,,Chłopcem z lasu".

 Moja ocena: 5/6  

Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu

 


13 komentarzy:

  1. Znakomicie bawiłam się przy thrillerze, z entuzjazmem podchodziłam do docierania do najgłębszych tajemnic krążących wokół głównego bohatera, chętnie wdawałam się w snucie domysłów w kryminalnym wątku, z uśmiechem obserwowałam relację rozwijającą się między kluczowymi postaciami. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam ani jednego tomu

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety Coben nie podpasował mi swoim stylem pisania, ale wiem, że wiele osób lubi jego książki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam twórczości tego autora. Może kiedyś wpadnie mi ręce

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostanio czytam książki które są seriami właśnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam tę książkę w domu jednak jeszcze nie miałam okazji, aby zapoznać się z jej treścią.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ponieważ nie czytałam pierwszego tomu, drugi tom serii nic mi nie da. Zatem życzę Ci dobrej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, mam sporo Cobena do nadrobienia

    OdpowiedzUsuń
  9. gdzieś już widziałam tą propozcyje ale sama jeszcze nie miałam okazję jej czytać
    dobrego dnia dyedblonde

    OdpowiedzUsuń
  10. Będę polecać dalej takie ciekawe propozycje czytelnicze.

    OdpowiedzUsuń
  11. Całkiem lubię twórczość Cobena, chociaż niestety ma również swoje gorsze momenty.

    OdpowiedzUsuń