Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

niedziela, 19 czerwca 2022

,,Zakładnik" Claire Mackintosh



Claire Mackintosh miała ciekawy pomysł na fabułę, jednak czy ta lektura podbiła moje serce? Niekoniecznie.

Główną bohaterką jest kobieta, która rozstała się z mężem, jednak nadal byli małżeństwem. Podejrzewała go o zdradę z opiekunką ich adoptowanej córeczki. W związku z tym mieszkał u nich tylko wtedy gdy ona miała służbowy lot. Tak było też tym razem. Mina od samego początku miała przeczucie, że coś może tym razem pójść nie tak. Czy faktycznie tak było?

Bardzo odpowiadało mi umiejętne stopniowanie napięcia przez autorkę, nie odkrywanie wszystkich fabularnych kart już na samym początku. Problematyczne jest jednak dla mnie wtykanie warstwy ekologicznej do naprawdę różnych gatunków książek. Jestem w stanie zrozumieć, że jest to ważna tematyka, jednak w tym kryminale coś do końca nie zagrało.

Nietypowy był pomysł z pisaniem narracji z punktu widzenia bohaterów, którzy siedzieli na danych siedzeniach w samolocie. To było naprawdę mistrzowskie posunięcie, które dostarczało dreszczyku niepewności. Zakończenie niestety okazało się dla mnie niestety za mdłe i za bardzo przekombinowane.

,,Zakładnik" Claire Mackintosh odpowiadało mi pod względem języka, poprowadzonego stopniowania napięcia, ale główny wątek zupełnie się tutaj nie sprawdził. 

Moja ocena: 4/6

Za egzemplarz książki dziękuję wydawnictwu Prószyński i S-ka.

16 komentarzy:

  1. Ciekawa książka miłego wieczoru 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzmi interesująco, więc możliwe, że z czasem się na nią skuszę. Zapiszę sobie tytuł na swoją listę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Propozycja w sam raz na wolne popołudnie. 🙂

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety, ale jakoś nie przekonała mnie do siebie ta pozycja, więc nie dziwi mnie ta ocena.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tytuł zapamiętam, moje klimaty czytelnicze, ale widzę, że nie mam się co wiele spodziewać, na lekki wolny czas. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie nieoczekiwane formy narracji, coś innego, potrafi działać na wyobraźnię. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja póki co nie planuję czytać tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że nie wszystko w tej książce zagrało, ale to nic, czasem i taka lektura jest konieczna

    OdpowiedzUsuń
  10. O to szkoda, że to zakończenie było takie mdłe i za bardzo przekombinowane dla Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Brzmi naprawdę świetnie i obowiązkowo muszę przeczytać tą książkę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba raczej nie dla mnie, ale miłośnikom takich książek na pewno się spodoba...

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla każdego coś miłego, książka raczej na lato w ramach lekkiego odpoczynku...

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj też nie lubię, jak we wszystkie tematy wpycha się na siłę popularne tematy społeczne, prowadzi to do przesytu

    OdpowiedzUsuń
  15. Miło można spędzić czas z tą lekturą.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam okazji czytać, ale nie wiem, czy teraz mam ochotę.

    OdpowiedzUsuń