Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

wtorek, 7 czerwca 2022

,,Przewodniczki" Ann Snitow

 ,,Przewodniczki" 


Niezwykle miło można spędzić czas z taką publikacją, która porusza tak ważną tematykę. 

,,Przewodniczki" Ann Smitow to obszerna i naprawdę świetna pod względem poruszanej treści pozycja, która z własnego doświadczenia autorki opowiada o feminizacji kobiet. W związku z tym skusiłam się na tę lekturę i nie żałuję czasu poświęconego na ten tytuł. 

Autorka w bardzo przystępny sposób pokazuje w jaki sposób przebiegały przemiany. Genialną sprawą jest to, że w sprawę zaangażowały się kobiety różnych narodowości, które brały udział w poszczególnych spotkaniach, mających na celu zmiany.

Ann Smitow poświęciła tej książce kilka lat życia, jednak niedługo przed jej publikacją pisarka odeszła z tego świata. Jej przyjaciółki postanowily jednak kontynuowac jej dzieło i działać w sprawie tego by ,,Przewodniczki" ujrzały światło dzienne na rynku wydawniczym. 

,,Przewodniczki" Ann Smitow w naszym kraju ukazała się także z polskim posłowiem. Zadaniem autorki było nawiązanie współpracy między kobietami z różnych krajów i wzajemne wspieranie się. To niewątpliwie jej się udało.

Moja ocena: 5.5/6  

 Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu Znak


10 komentarzy:

  1. Okładka przyciąga wzrok, a treść myśle, że może mi się spodobać. Chętnie sprawdzę

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie wczoraj pożyczyłam tę książkę swoim sąsiadom.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niewątpliwie ciekawa publikacja.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja właśnie czekam na swój egzemplarz tej książki - jestem jej bardzo ciekawa!

    OdpowiedzUsuń
  5. Może i książka ma przesłanie, jednak nie jest to propozycja dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. To jeden z tych tytułów na które warto zwrócić uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jestem fanką tego gatunku, więc takie książki w moim domu się nie pojawiają,

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie po drodze mi z pełną feminizacją, ale po ksiązkę z zainteresowaniem sięgnę. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pewno sięgnę po tę książkę, jak tylko znajdę w końcu odrobinę czasu dla siebie 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. wind of renewal6 lipca 2022 17:31

    Kojarzę autorkę, jednak ksiażkę już nie. Cieszę się, że ją tak wysoko oceniłaś, fajnie jest czytać książki, które podobają się nam.

    OdpowiedzUsuń