Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

czwartek, 12 maja 2022

Krem do rąk i płyn do kąpieli

 Infolinia telefoniczna Avon dostępna jest cały czas dla klientów. Warto z niej skorzystać w przypadku jakichkolwiek wątpliwości. 


Krem do rąk i płyn do kąpieli zawsze się przydadzą niezależnie od tego kto jest miłośnikiem jakiego zapachu. Nie da się ukryć, że bardzo często podczas wybierania się na dane spotkanie towarzyskie wypada coś ze sobą zabrać. By wciąż nie kupować tego samego lub niepraktycznych prezentów, warto skusić się na krem do rąk i płyn do kąpieli w różnych zapachach, które powinny przypaść do gustu osobie obdarowanej tymi prezentami. Ich zaletą jest to, że są to małe opakowania, więc po ich zużyciu z powodzeniem można z nich więcej nie korzystać jeśli nuta zapachowa nie przypadnie komuś do gustu.

W przypadku tych produktów jestem bardzo zadowolona z ich użycia. Oba kosmetyki pięknie pachną, są w stosunkowo małych opakowaniach, więc z powodzeniem można je zabrać ze sobą na wycieczkę. Tych w okresie wiosenno-letnim nie pasuje, więc takie mniejsze kosmetyki idealnie sprawdzą się podczas wyjazdów. Dla mnie to super propozycje z tego względu, że są bardzo wydajne w użyciu i świetnie sprawdzają się podczas użytkowania.

Produkty Avon są naprawdę wydajne i oprócz wymienionego kremu oraz płynu do kąpieli, wielokrotnie korzystam też z żeli pod prysznic i perfum, które świetnie się u mnie sprawdzają. Duży wybór nut zapachowych sprawia, że uda znaleźć się coś dla siebie, nie zapominając także o dalszych poszukiwaniach ulubieńców w danej kategorii. Dla mnie kosmetyki Avon wspaniale sprawdzają się także w roli prezentu.  

Wpis powstał w ramach współpracy.

11 komentarzy:

  1. Dla mnie liczy się wydajność, więc nie mówię nie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie kosmetyki avon. Nie sa jakos super specjalistyczne, ale ladnie pachna, wiec od czasu do czasu cos kupuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wind of renewal12 maja 2022 11:55

    Sama mam kilka kosmetyków z marki Avon i jestem z nich zadowolona. Bardzo mi się podoba ten krem do rąk, może go kiedyś zamówię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię produkty jak są z tej samej linii zapachowej, to muszą być piękne zapachy :) ciekawa jestem czy są perfumy z tej linii.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię płyny do kąpieli z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Avon to spory wybór kosmetyków w dobrych cenach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawno nie miałam nic z Avonu :)
    Jestem ciekawa zapachu tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam i ja i korzystam na specjalne okazje, tak ładnie pachnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja uwielbiam serię Planet Spa z Avonu. Zawsze znajdę tam coś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba nie ma osoby, która nie lubi firmy albo chciaż nie zna :) Sama zamawiam tam od lat!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię kosmetyki Avon, szczególnie żele pod prysznic i często z nich korzystam.

    OdpowiedzUsuń