Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 13 maja 2022

,,Jestem otchłanią" Donato Carrisi

,,Jestem otchłanią"  


Miałam okazję zapoznać się z kilkoma pozycjami tego autora. Już nie mogłam doczekać się lektury jego najnowszej powieści.

Mało kto zwraca uwagę na osoby sprzątające i odpowiedzialne za śmieci. To własnie na takim zawodzie w swoim najnowszym utworze przede wszystkim skupia się Donato Carrisi. Wynajdywanie swoich ofiar nie jest rzeczą łatwą i każdy zabójca ma do tego jakiś swój specjalny sposób. Problem pojawia się wtedy gdy trzeba wybrać czy ratować dziecko, któremu grozi śmierć czy raczej pozostać nadal w ukryciu?

Donato Carrisi to już tak znany autor, że nie sposób przejść obok jego pozycji obojętnie. Gdy tylko nadarzyła się okazja od razu postanowiłam skusić się na nowy tytuł spod jego pióra. Od samego początku byłam nim zachwycona i tak pozostało aż do ostatniego zdania. Historia w bardzo przystępny sposób pokazuje, że niekiedy trzeba złamać swoje zasady.

Napisanie dobrej powieści z dreszczykiem nie jest sprawą łatwą. Zagraniczny autor w tym przypadku jednak spisał się na medal. Jest to jedna z tych pozycji, w których z wielką niecierpliwością wyczekuje się kolejnych scen, by jak najprędzej poznać dalszą linię fabularną.

,,Jestem otchłanią", którą napisał Donato Carrisi to prawdziwy majstersztyk na wolny dzień. Jestem zachwycona, że zdecydowałam się na lekturę tego wydania.

   Moja ocena: 5.5/6     

Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu

 

9 komentarzy:

  1. O prosze, kolejny tytul do sprawdzenia, wrzucam na swoja liste ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachęciłaś mnie mocno do lektury tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety tym razem nie jest to tytuł dla mnie, a szkoda!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten tytuł u siebie i powoli zabieram się do lektury!

    OdpowiedzUsuń
  5. Będę polecać ją dalej skoro jest warta uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj nie dla mnie zdecydowanie, za mocna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. woooo, a ja pierwsze słyszę o autorze. Powiem ci, że mnie zaciekawilaś pozycją. Dopisuje do listy. Kinga

    OdpowiedzUsuń
  8. sama okładka bardzo mnie kusi, a że tak polecasz to pewnie sięgnę :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię opowieści z dreszczykiem. Autora nie znam, ale zachęciłaś mnie recenzją, by poznać.

    OdpowiedzUsuń