Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

środa, 11 maja 2022

,,Extasia" Claire Legrand

,,Extasia"

Młodzieżowa fantastyka to jeden z moich ulubionych gatunków. Nie mogłam przejść obojętnie obok tego tytułu. 

Główną bohaterką jest dziewczyna, której matka jakiś czas temu została wygnana ze społeczności. Większość fabuły dzieje się w Przystani. Nastolatka postanowiła znaleźć 5 przedmiotów, które mogły zmienić zamiary innej z osób.

Bardzo trudno jest napisać coś więcej o tym wydaniu, by nie zdradzić za wiele. W lekturze nie brakuje opisów dogadzania samej sobie przez osobę płci żeńskiej, czy związków jednopłciowych. Autorka zgrabnie wplotła te wątki w fantastyczną opowieść.

Bardzo podoba mi się ta propozycja pod względem nietuzinkowej tematyki. Jeśli chodzi o młodzieżową fantastykę bardzo trudno jest wymyślić coś nowego, a jednak Claire Legrand udało się to doskonale zrobić.

W tym wydaniu jest tajemnicza postać Diabła, przeszłość matki głównej bohaterki, magiczne zaklęcia i nie tylko. Nie zabrakło także sekretów oraz interesującego zakończenia pierwszego tomu tej serii. 

,,Extasia" Claire Legrand to idealna propozycja na wolny dzień dla osób w różnym wieku. Na uwagę zasługują poruszane w niej z taktem wątki LGBTQ+.

 Moja ocena: 5/6  

Wpis powstał w ramach współpracy z Wydawnictwem Jaguar.

13 komentarzy:

  1. Ja już nie czytuję takich książek, ale na pewno znajdzie ona swoich zwolenników, bo ten gatunek nie wychodzi z mody.

    OdpowiedzUsuń
  2. Młodzieżowa fantastyka to nie do końca mój klimat, ale ksiażka na pewno zdobędzie swoich fanów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że powstają takie wartościowe młodzieżowe fantastyki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Młodzieżowa fantastyka brzmi ciekawie. Jeszcze nie sięgałam po podobne książki

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzadko sięgam po fantastykę, ale musze przyznać, że ten tytuł bardzo mnie zaciekawił - na pewno sprawdzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Intrygująca fabuła. Może dam się skusić...

    OdpowiedzUsuń
  7. Młodzieżowa fantastyka nie zawsze jest dla mnie trafiona, ale czasem znajduje cos ciekawego

    OdpowiedzUsuń
  8. wind of renewal12 maja 2022 11:54

    Cieszę się, że książka Tobie się spodobała i oceniłaś ją tak wysoko. Fajnie jest czytać książki, które nam się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  9. Będę miała ją na uwadze na przyszłość.

    OdpowiedzUsuń
  10. Młodzieżowa fantastyka brzmi dla mnie bardzo tajemniczo....niekiedy mam wrażenie, ze aż za bardzo tajemne te historie...Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaguar wydaje niemalże same ciekawe książki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Brzmi ciekawie, choć wiek młodzieżowy już dawno za mną ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię mlodzieżową fantastykę i myślę, że ta książka mogłaby mi się spodobać.

    OdpowiedzUsuń