Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

sobota, 23 kwietnia 2022

,,Don't leave me" Lena Kiefer

 ,,Don't leave me"

Powrót do losów głównych bohaterów zawsze jest bardzo wyczekiwany. Tak było też w tym przypadku. 

Kenzie mimo wszystko wybrała się na rozmowę o pracę. Od samego początku wiedziała jednak, że nie będzie mogła się podczas niej skupić. Jak mogła myśleć o nowej posadzie w chwili gdy jej ukochany Lyall przebywał w areszcie oskarżony o morderstwo? Bohaterką wierzyła w jego niewinność, ale śledczy niekoniecznie podzielali jej zdanie.

Jeśli chodzi o ten tom można czytać go oddzielnie, jednak jest to już ten poziom zaawansowania kiedy lepiej sięgnąć najpierw po poprzedniej części. Jest to trzeci i zarazem ostatni tom serii. Warto się na niego skusić i dowiedzieć się czy głowni bohaterowie mogą liczyć na szczęście.

Miło można spędzić czas z taką publikacją I tak też było. Bardzo podobało mi się udane stopniowanie napięcia przez autorkę. Zakończenie tego tomu i całej serii także jest niezwykle udana. Fabuła tego tomu i zaskakujące zwroty akcji bardzo przypadły mi do gustu. 

,,Don't leave me" Leny Kiefer to bardzo ciekawe zwieńczenie serii na które warto zwrócić uwagę w przyszłości. 

Moja ocena: 5/6  

Wpis powstał w ramach współpracy z Wydawnictwem Jaguar.

10 komentarzy:

  1. Nie znam książek tej autorki ale brzmi ciekawie ☺️

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tej serii, ale może w wolniejszym czasie sprawdzę i przeczytam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Książka może nie dla mnie, ale na pewno znajdzie swoich fanów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że zwieńczenie tej trylogii jest bardzo ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tej serii, ale nie mam czasu, by zaczynać kolejne cykle. Chociaż przyznam, że to oskarżenie o morderstwo mnie zaintrygowało.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj to chyba nie jest książka dla mnie, ale może komuś się spodoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe dlaczego tytuł jest po angielsku, a w środku także?

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam tą serię w planach, może wakacje to będzie dobra pora:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie czytam pierwszy tom tej serii, widzę, że ostatni zapowiada się intrygująco i podchodzi nieco pod kryminał. Nadal nie wiem, jaką tajemnicę skrywa Lyall... Rozbudziłaś moją ciekawość, co do dalszych losów bohaterów.

    OdpowiedzUsuń