Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

środa, 16 marca 2022

,,Koszmarny Karolek i konieczny keczup" Francesca Simon

 ,,Koszmarny Karolek i konieczny keczup"


W ostatnim czasie na polskim rynku ukazały się nowe wydania z przygodami Koszmarnego Karolka. 

W tym tomie możemy przeczytać kolejne historie z tym bohaterem w roli głównej. Na początku będzie o opiece przez nianię, następnie nagraniu filmiku o rodzinie głównego bohatera. Nie zabraknie też historii o dodawaniu ketchupu do wszystkiego i jego zdrowym zamienniku oraz o kurze, którą opiekowała się klasa Karolka. 

Bardzo chętnie sięgam po takie książki i wciąż na nowo śmieszą mnie przygody głównego bohatera. Mimo tego, że zapoznałam się z nimi już wielokrotnie wciąż z przyjemnością do nich wracam i polecam osobom w różnym wieku. 

Francesca Simon stworzyła tak zabawnego bohatera, że z jego przygodami nie można narzekać na nudę. Jeśli dodamy do tego Wredną Wandzię zaczyna robić się z tego mieszanka wybuchowa i świetne połączenie bohaterów.

,,Koszmarny Karolek i konieczny ketchup" to świetna lektura dla miłośników tego bohatera tym razem bez zadań na końcu zbioru.

Moja ocena: 5.5/6      

Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu Znak

9 komentarzy:

  1. I kolejna fajna książeczka z tej serii. Super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie podsuwałam tej serii książeczek moim dzieciakom, a mogłaby się im spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że u Ciebie reklama Avonu, opanowuje blogosferę, jakoś tak nie po drodze mi z tym, zakłóca mój klimat czytelniczy. ;) A co do książeczki, zawsze uwielbialiśmy tę serię, czekaliśmy niecierpliwie na nowe tomy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, Avon mógłby zaburzyć trochę koncepcję u Ciebie ;-)

      Usuń
    2. U mnie zupełnie odpada, nic nie może zakłócić mojego unikania wszystkiego, co nie wiąże się z książkami. Czysta purystyczna grafika. ;)

      Usuń
  4. kusi mnie ta seria, ale boję się, że dzieciakom złe pomysły podsunie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Karolek to postać kultowa, więc warto znać jego przygody i mieć chociaż kilka książek z serii w domowej biblioteczce.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przygody tego bohatera są naprawdę świetne.

    OdpowiedzUsuń