Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

czwartek, 17 marca 2022

,,Chcę, żebyś wiedział" Aleksandra Muraszka

 ,,Chcę, żebyś wiedział" 

Miło spędziłam czas z tą powieścią i historią Ami, której brat przed dwoma laty uległ wypadkowi samochodowemu i nie było wiadomo co stało się z mężczyzną. Teraz nowy detektyw wpadł na nowy trop w Miami odnośnie tego co mogło stać się z bratem kobiety. Jest to typowo lekka sensacja, w której przeszłość odgrywa ważną rolę. Podobała mi się w ramach przerywnika na wolny dzień i cieszę się, że w planach jest także kontynuacja tego wydania. 

Moja ocena: 5/6   

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone 
   
    

3 komentarze:

  1. Jestem ciekawa co stało się z bratem bohaterki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niby pomysl na fabule juz znany,ale i tak w wolnej chwili moze siegne

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło spędziłam czas z tą lekturą i czekam na kolejne części tej serii.

    OdpowiedzUsuń