Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 18 lutego 2022

,,Zaginieni" Marcel Moss

 ,,Zaginieni"

Byłam bardzo ciekawa tej książki i nie mogłam doczekać się tej lektury. W tej propozycji naprawdę sporo się dzieje, czasami miałam wrażenie, że aż za wiele. W tej pozycji możemy dowiedzieć się czegoś nowego o zaginionej siostrze pani detektyw oraz o prowadzonym śledztwie w sprawie popełnionego przed laty przestępstwa. Tajemnice sprzed lat, ukrywanie prawdy na pewno nie pomagają w rozwiązaniu tej sprawy. Dla mnie momentami była za bardzo przejaskrawiona i miała za dużo nieszczęść. 

Moja ocena: 4/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone 
   
    

3 komentarze:

  1. Kolejna nowoś autora. Nie nadążam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli chodzi o twórczość tego autora to jeszcze nic nie czytałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie lubię takich historii, wydają się bez sensu

    OdpowiedzUsuń