Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 18 lutego 2022

,,Opowieść o Kullervo" J.R.R. Tolkien pod redakcją Verlyn Flieger

 ,,Opowieść o Kullervo"


O twórczości Tolkiena słyszałam sporo dobrego, jednak do tej pory było mi z nią jakoś nie po drodze. Postanowiłam skusić się na opracowanie o jego ,,Opowieści o Kullervo".

Po zapoznaniu się z tym wydaniem z czystym sumieniem mogę stwierdzić, że jest to idealna propozycja dla tych którzy już znają lub dopiero chcą poznać tę lekturę spod pióra Tolkiena. Autorka tego wydania skupiła się na wielu aspektach utworu autora, dokładnie wyjaśniając na co warto zwrócić uwagę i rozjaśniając niejasności.

Atutem na pewno są treści w języku angielskim spod pióra Tolkiena, liczne przypisy i objaśnienia autorki na koniec rozdziałów, by co chwilę nie rozpraszać czytelnika. Na uwagę zasługuje również dość bogata bibliografia.

,,Opowieść o Kullervo" J.R.R. Tolkiena pod redakcją Verlyn Flieger to bardzo ciekawe spotkanie czytelnicze w którym główną rolę odgrywa inspiracja Tolkiena innymi dziełami na ten temat.  

Moja ocena: 5.5/6       

Za egzemplarz książki dziękuję wydawnictwu Prószyński i S-ka.

13 komentarzy:

  1. Jaka ciekawa książka. Nie słyszałam o niej wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mie slyszalam o tej pozycji, ale tez tolkien mie jest moim ulubiencem

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedyną twórczośćią Tolkiena jaką przeczytałam był Hobbit oraz trylogia Władca Pierścieni, którą w latach młodości byłam zafascynowana. Czytało się wszystko naprawdę świetnie. Tę książkę w wolnej chwili chętnie przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tej książki nie znam, ale przez "Władcę Pierścieni" nigdy nie udało mi się przebrnąć,pomimo kilku prób.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja siostra bardzo lubi twórczość Tolkiena, więc podejrzewam, że zainteresuje się tą książką, o ile jeszcze jej nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tolkien to bardzo znane nazwisko, ale nigdy nie słyszałam o tej książce. Nawet nie wiedziałam, że powstała.

    OdpowiedzUsuń
  7. Brzmi interesująco. Ciekawa propozycja.

    OdpowiedzUsuń
  8. a to dopiero gratka dla fanów twórczości Tolkiena

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytałam Hobbita i Władcę Pierścieni i choć sam świat przedstawiony i wydarzenia uwielbiam, tak język, styl Tolkiena mi nie podchodzi

    OdpowiedzUsuń
  10. O nie, umknęła mi ta premiera. Muszę wrzucić tytuł na nową listę zakupową, bo fascynuje mnie ten pisarz i stworzony przez niego świat.

    OdpowiedzUsuń
  11. To opracowanie na pewno znajdzie swoich odbiorców.

    OdpowiedzUsuń
  12. ostatnio jakoś sporo jest Tolkiena wszędzie. Chętnie sięgnęłabym po to opracowanie

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie, że Tobie spodobała się ta książka. Ja nie czytałam żadnej książki tego autora.

    OdpowiedzUsuń