Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

sobota, 19 lutego 2022

Smerfy i świat emocji - Smerf, który ciągle kłamał i Smerf, który był niecierpliwy

 Smerf, który ciągle kłamał 


Nieładnie jest kłamać, jednak jeden Smerf nie potrafił się przed tym powstrzymać i cały czas zmyślał. Innym Smerfom nie podobało się jego zachowanie, więc Papa Smerf postanowił porozmawiać z tym, który dopuszczał się tego zadania. Czy kłamanie rzeczywiście było takie dobre? Komiks został wydany w miękkim wydaniu i bardzo go polecam. Pozycja za każdym razem porusza jakieś ważne tematy, które mogą być ciekawą lekturą na wieczór podczas czytania z rodzicem. Jest to doskonały temat do rozmowy, tym bardziej, że na końcu zostały podane rady i wytłumaczenie tego dlaczego zachowujemy się w określony sposób.  

Smerf, który był niecierpliwy


Jeden ze Smerfów był wyjątkowo niecierpliwy. Przygotowania do przyjęcia z okazji święta Papy Smerfa mogły zakończyć się przez niego niepowodzeniem, ponieważ ze względu na swoje zniecierpliwienie cały czas nie chciał ćwiczyć do pokazu akrobatycznego. Czy jego niecierpliwość była dobrą cechą? Ten komiks pokazuje, że nie tylko dzieci, ale także dorośli bardzo często nie mogą się czegoś doczekać i nie ma w tym nic złego, jeśli faktycznie zrozumiemy, że wszystko wydarzy się w odpowiednim momencie. Komiks jest prosty pod względem treści, a na zakończenie są rady i wytłumaczenie dlaczego jesteśmy niecierpliwi. 



  Moja ocena: 5/6    

Wpis powstał w ramach współpracy z Egmont.  

9 komentarzy:

  1. Super propozycja dla dzieci! Smerfy są ekstra, bardzo lubiłam w dzieciństwie

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiałam Smerfy w dzieciństwie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem bardzo ciekawa tych wydań, bo zapowiadają się obiecująco.

    OdpowiedzUsuń
  4. moje dzieciaki bardzo lubią tę serię, często po nią sięgamy :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. U nas zaczyna się szał na Smerfy dopiero, więc komiksy pewnie do nas dotrą.

    OdpowiedzUsuń
  6. Te książeczki są wspaniałe, bardzo spodobały się mojemu synkowi - a do tego zawierają mnóstwo cennych wychowawczych wskazówek.

    OdpowiedzUsuń
  7. Smerfy to miłość mojego dzieciństwa uwielbiałam je ❤️

    OdpowiedzUsuń
  8. Stworki, które nie zdobyły mojej sympatii, ale mają tylu zwolenników wśród najmłodszych czytelników, że książeczki natychmiast się rozejdą do domowych bibliotek. :)

    OdpowiedzUsuń