Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

niedziela, 20 lutego 2022

O czym szumią wierzby. W puszczy

 O czym szumią wierzby. W puszczy.


Po raz pierwszy baśń ,,O czym szumią wierzby" Kennetha Grahame'a została wydana w formie komiksowej, co na pewno niezwykle cieszy miłośników tej historii. Głównymi bohaterami są Kret, Szczur oraz Ropuch, którzy razem przeżywają różne przygody. Komiks został podzielony na trzy duże rozdziały, w których możemy przeczytać o ich historiach. Ilustracje są stylizowane na starodawne, tekstu jest sporo i jest pisany małą czcionką. Sztywna puchowa okładka zapewnia, że komiks tak szybko się nie zniszczy. To ciekawa propozycja dla tych, którzy już wcześniej zaczytywali się w tej baśni i teraz chcą poznać jej inną odsłonę.


  Moja ocena: 5.5/6    

Wpis powstał w ramach współpracy z Egmont.  

9 komentarzy:

  1. Jestem bardzo ciekawa tej odsłony.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię tę formę przekazu :D Komiksy, mangi to moja bajka :) I na pewno łatwiej zaciekawić dzieciaki.

    OdpowiedzUsuń
  3. O czym szumią wierzby pamiętam z dzieciństwa, ale tej wersji komiksowej jeszcze nie znam. Zaciekawiłaś mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam ten tytuł, ale zupełnie nie pamiętam treści. Przypuszczam, że wkrótce szkoła syn syna mnie zmobilizuje do przypomnienia sobie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się ta propozycja komiksowej wersji znanej baśni.

    OdpowiedzUsuń
  6. lektura przede mną, ale już lada dzień po nią sięgnę :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Komiksy to nie jest coś co lubię czytać :) Raczej się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pamiętam tę baśń. Jestem ciekawa jak się przedstawia w formie komiksowej. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie zajrzę do komiksowej opowieści, mozna niejako na nowo przeżyć ulubione motywy baśniowe. :)

    OdpowiedzUsuń