Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 11 lutego 2022

,,Rzeka" Anna Kusiak

 ,,Rzeka"

 

Z największą przyjemnością postanowiłam skusić się na tę lekturę. Główną bohaterką jest Pani detektyw, do której po pomoc zgłaszały się głównie kobiety. Tym razem o pomoc poprosił ją bogaty biznesmen, którego żona zaginęła i istniało duże prawdopodobieństwo, że już nie żyła. Dobrosława postanowiła przyjąć tę sprawę, jednak już od początku nie wszystkie elementy były na swoim miejscu. Początek był dość stonowany, jednak im dalej z tym większym zainteresowaniem zapoznawałam się z treścią tej książki. Nic nie jest takie jak się początkowo wydawało. Fabuła może nie wbiła mnie w fotel, jednak biorąc pod uwagę, że to druga książka w dorobku autorki jest naprawdę nieźle. 

Moja ocena: 4.5/6     

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone 
   
    

5 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze okazji czytać tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna, ciekawa i bardzo mocna książka. Polecam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie klimaty czytelnicze, zatem spodziewam się, że książka kiedyś wpadnie w moje ręce, chętnie się w nią zapoznam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa książka. Super recenzja, może sięgnę po tę książkę w przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak na debiut, książka jest w porządku.

    OdpowiedzUsuń