Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

sobota, 12 lutego 2022

,,Jak naprawić palanta" Anna Craft



Po ostatniej lekkiej historii, która bardzo mnie rozczarowała nie miałam względem tej pozycji większych oczekiwań, a zupełnie bezpodstawnie. Wciągnęłam się w nią od pierwszej do ostatniej strony. Główną bohaterką została Rose, która z wyróżnieniem ukończyła dwa kierunki studiów, jednak nie mogła znaleźć satysfakcjonującej ją pracy. Postanowiła podmienić dyplom studiów i ubiegać się o stanowisko stażystki. Alexander był szefem, który nie szanował pracowników, wymagał od nich tylko efektów nawet mimo siedzenia po godzinach. Czy Rose mogła zmienić jego zachowanie? Miło spędziłam czas z tą lekturą mimo że już od początku wiadomo w jaki sposób rozwinie się ta znajomość. Podobały mi się odzywki między Rose i Alexandrem, jej celne uwagi oraz duża ilość spraw społecznych, które nie przytłaczały całości. Anna Craft pisze bardzo lekko i ja jestem zachwycona tym wydaniem.

Moja ocena: 5.5/6      

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone 
   
    

4 komentarze:

  1. Za nic nie podjęłabym się naprawy palanta. ;) Szkoda by mi było na takiego człowieka czasu. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa tych dialogów pomiędzy bohaterami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tytuł mnie rozbraja :D świetny, muszę przeczytać koniecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się ta propozycja książki.

    OdpowiedzUsuń