Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

czwartek, 17 lutego 2022

,,I będę Cię kochać aż do śmierci" Anna Kasiuk

 ,,I będę Cię kochać aż do śmierci"


Nie każda historia kończy się szczęśliwym zakończeniem. Takie z pewnością nie było pisane Ricie i Tomaszowi. Ale, jak to mówią, przesądy i widok panny młodej w sukni przed ślubem przynosi pecha. Niejako sami zesłali na siebie niepomyślne wiatry.

Tymczasem mija kilkanaście lat. Rita prowadzi stabilne finansowo życie u boku męża Jana, wychowują razem dwóch synów - Kubusia i Józia. Jeśli jednak chodzi o strefę emocjonalną, kobieta boi się partnera, nie może wybaczyć mu czynów, których dopuścił się pod wpływem alkoholu. Nieoczekiwanie do prowadzonego przez nich ośrodka wypoczynkowego na Mazurach przyjeżdża Tomasz, którego wizyta wywraca unormowane życie bohaterki do góry nogami.

Nie miałam wcześniej styczności z twórczością Anny Kasiuk, jednak byłam niezwykle ciekawa, jak wypadnie jej najnowsza powieść, czyli ,,I będę Cię kochać aż do śmierci". Z pewnością nie jest to cukierkowa historia jakich wiele. Autorka zwraca uwagę na aspekt życia z osobą uzależnioną, do czego prowadzi nałóg oraz dawne wspomnienia i miłości na całe życie.

Ciekawie wykreowani bohaterowie, sielskość Mazur sprawia, że trudno się od tej książki oderwać. Było to moje pierwsze spotkanie z piórem Anny Kasiuk, ale z pewnością nie ostatnie. Delikatny wątek kryminalny podkręca jeszcze już i tak wrzącą atmosferę. Idealna lektura na wolne popołudnie.

,,I będę Cię kochać aż do śmierci" pokazuje, że prawdziwe uczucie może przetrwać prawdziwe tornado. Należy jednak wiedzieć, kiedy usunąć się w cień.  

Moja ocena: 5/6   

Wpis powstał w ramach współpracy z Wydawnictwem Jaguar.

15 komentarzy:

  1. Do mnie ta książka doszła również przed weekendem i chyba na dniach się za nią zabiorę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że autorka w książce poruszyła aspekt uzależnienia, mało się o tym mówi i pisze. A po książkę chętnie sięgnę w wolnej chwili.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, a to temat, o którym warto mówić. Bo on istnieje i niestety nie zniknie.

      Usuń
  3. Bardzo lubię książki Ani Kasiuk, więc na pewno w wolnej chwili, zajrzę i do tej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tej autorki, ani książki. Raczej po nią nie siegnę, jakoś mnie nie zainteresowała. Jednak, fajnie, że Tobie sie spodobała.

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że przez poruszoną tematykę mogłabym sięgnąć po tę książkę. Lubię kiedy pojawiają się takie rzeczy w powieściach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Brzmi ciekawie, chociaż obecnie mam kaca książkowego i potrzebuję czegoś od czego nie będę mogła się oderwać, a niestety w moim przypadku nie są to romanse.

    OdpowiedzUsuń
  7. mogłabym dać jej szansę w wolnej chwili, ale takie póki co nie mam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jako wzrokowiec jestem zachwycona wydaniem, okładka bardzo mi się podoba. Jednak książki chwilowo nie mam w planach.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też nie znam tej autorki, ale po takim opisie chętnie przeczytałabym książkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wydaje mi się że spotkałam się z ta propozycja. Mi osobiście podoba się fabuła.

    OdpowiedzUsuń
  11. Widziałam tą książkę w zapowiedziach wydawniczych i mam na nią ogromną ochotę. Ciekawa jestem, czy mi się spodoba.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta nowość bardzo przypadła mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń