Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

sobota, 15 stycznia 2022

,,Kroniki Pierwszego Proroctwa" Patryk Jaroń

 ,,Kroniki Pierwszego Proroctwa"


Bardzo lubię zapoznawać się z książkami z gatunku fantastyki. Tym razem postanowiłam dać szansę pierwszemu tomowi młodzieżowej serii. Jej autorem jest Patryk Jaroń i w tej pozycji bardzo dużo się dzieje. Możemy dowiedzieć się o porywaniu osób czarnoskórych w zamian za które porywacze otrzymywali dużo kosztowności. Do tego dochodzi wątek z poszukiwaniem zaginionych i robi się naprawdę ciekawie. Pozycja jest bardzo lekko napisana, ma ponad 600 stron i choć bałam się, że to za obszerna lektura, z całością zapoznałam się w kilka godzin. Całość jest bardzo spójna i z miłą chęcią skuszę się na dalsze tomy serii.

Moja ocena: 5/6   

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone 
   
    

8 komentarzy:

  1. Widzę, że zapowiada się ciekawa seria.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie do końca przepadam za tym gatunkiem. Nie wiem, czy się skuszę, ale cieszę się, że Tobie lektura spodobała się.

    OdpowiedzUsuń
  3. Książka zdecydowanie nie w moim klimacie. Może następnym razem znajdę tutaj coś, co mnie zainteresuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mój klimat, nie czytam tego typu książek :) Ale kto lubi to czemu nie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Może kiedyś będę miała okazję spotkać się z tą serią, fantastyczne klimaty przyciągają mnie, a grube książki pozwalają dłużej przebywać w świecie ulubionych postaci. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiesz już może ile będzie tomów tej serii? Ciekawi mnie, bo książek o piratach nie czytuję zbyt wiele.

    OdpowiedzUsuń
  7. czaję się na te książkę, bałam się że będzie się dłużyła, ale widzę że warto sięgnąć

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że ten tytuł mógłby przypaść mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń