Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

niedziela, 16 stycznia 2022

,,Krokodyl i Żyrafa czekają na Boże Narodzenie" Daniela Kulot

 ,,Krokodyl i Żyrafa czekają na Boże Narodzenie" 

Z największą przyjemnością wypatrywałam kolejnego tomu tej serii w bibliotece. W końcu nadeszła moja kolej na tę lekturę i jestem nią po raz kolejny zachwycona. Rodzina nadal była z dwójką dzieci. Tym razem postanowili szykować się do Świąt, ale czasu było mało i dodatkowo wszystko szło nie tak. Ilustracje są naprawdę świetne i treść także od nich nie odbiega. Podoba mi się przesłanie tej książki by każdy ze spokojem zajął się jedną rzeczą i może nieidealnie, ale będzie wspaniale. 



Moja ocena: 5.5/6  

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone 
   
    

7 komentarzy:

  1. Przesłanie jest rzeczywiście bardzo ważne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie namówię moją młodą czytelniczkę do poznania tej przygody, pomysł podchwytuję, będziemy szukać w bibliotece. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna, bożonarodzeniowa historia. Jestem pewna, że wielu dzieciakom by się ona spodobała. Jest na prawdę wyjątkowa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię książki z przesłaniem. O tej jeszcze nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawa jest ta książka. Rozejrzę się za nią w mojej bibliotece i podrzucę moim dzieciom.

    OdpowiedzUsuń
  6. słyszałam o tej książce, bardzo chętnie przeczytałabym ją dzieciakom

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama chętnie zapoznaję się z tą serią.

    OdpowiedzUsuń