Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 17 stycznia 2022

,,Aktor musi grać, by żyć" Artur Barciś, Kamila Drecka

 ,,Aktor musi grać, by żyć"


Jestem wielką miłośniczką roli granej przez Artura Barcisia, a dokładnie Tadeusza Norka w znanych ,,Miodowych latach", które są emitowane do dziś. Z olbrzymim zainteresowaniem postanowiłam skusić się na wywiad z tym aktorem. Możemy poczytać o jego dzieciństwie, szkole aktorskiej, pracach po godzinach, rodzinie, odkrywanych rolach, angażach. Całość ma prawie 300 stron. Nie wiem czego spodziewałam się po tej książce, ale dla mnie jest ona jakaś taka sztywna. Nie za bardzo mogłam wciągnąć się w ten wywiad. Plusem jest jedna kilkustronicowa wstawka na białym papierze ze zdjęciami krewnych i samego Artura Barcisia. W przyszłości będę wypatrywać innych pozycji o/z tym aktorem.

Moja ocena: 4.5/6    

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone 
   
    

9 komentarzy:

  1. Aktor uwielbiany i doceniany. :) Przeczytam publikację, jeśli będę miała okazję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bardzo lubię grę aktorską Artura Barcisia, niemniej jednak na powyższą publikację się nie skuszę, skoro twierdzisz, że jakaś taka sztywna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten aktor jest świetny i bardzo lubię oglądać z nim wszelkie filmowe produkcje :) Książka musi być ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię grę aktorską Artura Barcisia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię tego aktora, dlatego bardzo chętnie sięgnęłabym po tę książkę. Jestem nią zaintrygowana.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za tym aktorem, ale jego kreację w Miodowych latach doceniam. Za książkę raczej się nie wezmę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Barcisia, jest naprawdę świetnym aktorem. Myślę, ze z chęcią sięgnę po polecaną przez Ciebie książkę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakoś nie mam przekonania co tej książki chodź dobrze znam aktora

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem ciekawa jak ja odbiorę ten wywiad.

    OdpowiedzUsuń