Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

wtorek, 4 stycznia 2022

,,Bez powrotu" Lisa Gray

 ,,Bez powrotu"

Na początku roku postanowiłam skusić się na lekturę, która miała mnie nie zawieść. Tak też było w tym przypadku. Do detektywa tym razem zgłosiła się matka, której córka zniknęła jakiś czas temu. Okazało się, że nie była jedyną zaginioną w tej okolicy. Czy udało się ją odnaleźć? Bardzo miło spędziłam czas z tą powieścią, choć nieco za wcześnie domyśliłam się sprawcy. Może jednak inni odbiorcy zorientują się nieco później. Jest to trzeci tom serii, jednak sprawa kryminalna zaczyna i kończy się w tej części. 

 Moja ocena: 5/6  

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone 
   
    

4 komentarze:

  1. Nie znam tej serii,ale generalnie bardzo lubię kryminały,więc pewnie by mi się spodobała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że wcześniej domyśliłaś się postaci mordercy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem, jaki sprawca miał motyw, by porwać dziewczynę. Ostatnio napotykam dużo pedofilskich wątków, więc może i tu...?

    OdpowiedzUsuń
  4. Może kiedyś skuszę się na tę pozycję i całą serię.

    OdpowiedzUsuń