Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

sobota, 4 grudnia 2021

,,Włącz światło" ks. Piotr Pawlukiewicz

 ,,Włącz światło"

Książki o tematyce religijnej nie są przeznaczone tylko dla wierzących, można z nich wynieść wiele ważnych przesłań.

Podoba mi się to, że w książce ks. Piotra Pawlukiewicza jest podanych sporo przykładów, które pokazują, że zmienić swoje życie możemy wszędzie i zawsze. Biblia nie odpowie nam na pytanie jak dostać większy spadek, ale da nam odpowiedź na inne pytania natury egzystencjalnej.

Publikacja została wydana w dość małym, poręcznym formacie ze sztywną oprawą, dużą ilością grafik, które są świetnymi przerywnikami w lekturze. Podobały mi się cytaty na czarnym tle ze świecącymi żarówkami. Całość czyta się naprawdę sprawnie i skłania do przemyśleń.

,,Włącz światło" ks. Piotra Pawlukiewicza to jedno z tych wydań, które czyta się z zapartym tchem, chcąc zagłębić się w kolejne życiowe przemyślenia i przykłady. Polecam wszystkim, także tym, którzy z wiarą mają niewiele wspólnego.

 Moja ocena: 5.5/6

Za egzemplarz książki dziękuję wydawnictwu Znak 

11 komentarzy:

  1. Akurat tej książki księdza nie mam. Ale może do mnie trafi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nazwisko księdza jest mi znane, ale nie czytałam żadnej jego książki,

      Usuń
  2. Nie czytam takich książek i myślę,że nie wyniosłabym z nich nic mądrego i przydatnego do życia.

    OdpowiedzUsuń
  3. książek o tematyce religijnej unikam, ta wiedza nie leży w kręgu moich zainteresowań

    OdpowiedzUsuń
  4. Cenię życiowe przemyślenia osób, bez względu na ich przynależność religijną, polityczną, biznesową, zawsze to spojrzenie na inny wariant życia niż mój. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Skoro tak polecasz to nie mogę przejść obok tej książki obojetnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę przyznać, że ta książka mimo dość niepozornej okładki, bardzo mnie zaciekawiła, choć nie zawsze jest mi po drodze z książkami o tematyce religijnej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czasami lubię sięgać właśnie po takie ksiazki. A więc i to będzie ta pozycja z której będę zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  8. Warto polecać dalej takie wartościowe wydania.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie takie książki nie interesują, więc wcale po nie nie sięgam i tym razem nie jest to propozycja dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Czuję, że jest to świetna lektura dla mojej mamy, która właśnie takie przemyślenia, zwłaszcza duchownych, lubi bardzo czytać. Ja najpierw muszę uporać się z książkami ks. Kaczkowskiego.

    OdpowiedzUsuń