Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 6 grudnia 2021

,,W cieniu drzew. Podmuch zimy"


Bardzo lubię komiksy i książeczki ze zwierzętami, a te gdzie historia dobrze się kończy tym bardziej podbijają moje serce. Tym razem głównymi bohaterami został lis, który miał swój za długi szal, nie chciał od nikogo przyjąć pomocy, ale marzył o tym, by zainteresowała się nim lisica. Czy udało mu się tego dokonać? Komiks jest przeznaczony dla najmłodszych dzieci. Jest to puchowa książeczka w małym, poziomym formacie. Tekstu jest minimalna ilość, a całość skupia się na komiksowych ilustracjach. Ja jestem tym tytułem zachwycona i jestem przekonana, że dzieci w różnym wieku podzielą moje zdanie.  


  Moja ocena: 5/6   

Wpis powstał w ramach współpracy z Egmont

12 komentarzy:

  1. podoba mi się ten komiks, ale na razie moje dzieci sa zafascynowane innymi tematami

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda sympatycznie. Młodym czytelnikom powinna się spodobać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaniem faktycznie można się zachwycić. Ktoś naprawdę o nie zadbał.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasem teksu nie musi być dużo, jeśli ilustracje radzą sobie z opowiedzeniem historii

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja obecnie czekam na przesyłkę z Bardzo złym lisem, więc z chęcią dopisze jeszcze jedne liskowe przygody. Bo to takie miłe zwierzęta, którym zawsze się oberwie i trochę mi ich czasem w bajkach czy komiksach szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  6. Sympatyczna lektura dla najmłodszych!

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że najmłodszym spodoba się taki komiks, bo ma dużo obrazkow i jest kolorowy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzieci będą w żywiole kiedy poznają tą zimową historię.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna pozycja dla dzieci na ten szczególny czas. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna propozycje dla małych czytelników ❤️ polecam

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem zachwycona tym komiksem.

    OdpowiedzUsuń