Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 24 grudnia 2021

,,Tilda i kurzołek" Andrus Kivirahk

 ,,Tilda i kurzołek"

Główną bohaterką zostaje dziewczynka wychowywana tylko przez mamę. Temat drugiego rodzica był w domu Tildy tematem tabu. Pewnego dnia w jej pokoju pojawił się kłębek kurzu, który przypomniał jej chwile spędzone z ojcem. Tam gdzie pojawiał się kurzołek ludzie przypominali sobie miłe chwile. Bardzo podoba mi się ta książka i przedstawiona w niej historia. Jest niebanalna i dodatkowo skłania do refleksji nad opuszczaniem trudnych tematów w czasie rodzinnych rozmów.  

Moja ocena: 5/6  
        
Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone 
   
    

6 komentarzy:

  1. Mam tę książkę i cieszę się, że zagościła w naszej biblioteczce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzmi interesująco. Sama chętnie sięgnę po rezenzowaną książkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna książeczka, myślę, że by mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że to świetna książka dla młodszych dzieci, które nie radzą sobie z odejściem drugiego rodzica.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiada się nietypowo i bardzo ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  6. mam w planach tę książkę, od razu spodobał mi się Kurzołek :-)

    OdpowiedzUsuń