Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

czwartek, 9 grudnia 2021

,,Mord" Max Czornyj

 ,,Mord"

 Książki tego autora to zawsze gwarancja dobrze spędzonego czasu. Przez inne zobowiązania mam jednak kilka tytułów do nadrobienia. Teraz postanowiłam skusić się na historię ciężarnej, której partner został zamordowany, a ona zmuszona do wypicia płynu wywołującego poród. To dopiero początek tej historii. Jak zwykle nie mogłam się od niej oderwać i domyślić się poszczególnych elementów, co uważam za duży plus tej książki i historii autora. Powieść można czytać jako oddzielną całość.

Moja ocena: 5.5/6 

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone  
   
  

5 komentarzy:

  1. Mam tę książkę, ale jeszcze jej nie czytałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię Czornyja ale zdecydowanie jego książki z wojną w tle :) Moja ulubiona to " Córka nazisty" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Och, kolejny Czornyj na moją listę do czytania. Kiedy ja się za to wszystko zabiorę?!

    OdpowiedzUsuń
  4. jakoś tym razem ta historia do mnie nie trafia, pomimo tak znanego autora

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam okazji czytać żadnej książki autora.

    OdpowiedzUsuń