Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

środa, 1 grudnia 2021

,,A ja na Ciebie zaczekam" Magdalena Kordel

,,A ja na Ciebie zaczekam" 


Bardzo lubię twórczość Magdaleny Kordel, więc postanowiłam skusić się na jej zimową propozycję.

Tym razem akcja toczy się dwutorowo. Za granicą poznajemy kobietę, która w majakach mówi coś po polsku, choć rodzina nic nie wie o znajomości przez nią tego języka. Do tego w Polsce poznajemy przede wszystkim wnuczkę kobiety, która także ma jakieś tajemnice z przeszłości. Anuszka nie mieszkała z babcią i także miała swoje życiowe tajemnice.

Wprowadzenie na samym początku zagranicznej bohaterki sprawiło, że nie mogłam doczekać się rozwiązania tego wątku. Jest on okrojony w stosunku do tego związanego z Anastazją. Może to i lepiej, bo dzięki temu czytelnik przez większość czasu jest w większej niepewności.

Podobała mi się przyjaźń między główną bohaterką i jej przyjaciółką Gabrysią, sprawa związana z bombkami, choć przeprosiny i wynagrodzenie nie wypadły za bardzo przekonująco. Jak Boże Narodzenie, to nie może jednak zabraknąć tych ozdób. 

,,A ja na Ciebie zaczekam" Magdaleny Kordel to chyba lektura, w której wszystko może się zdarzyć. pamiętajmy o tym, że czas na cuda jest zawsze. 

 Moja ocena: 5/6

Za egzemplarz książki dziękuję wydawnictwu Znak 

14 komentarzy:

  1. Mam już tę książkę i na pewno do niej zajrzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam twórczości tej autorki i nie czytam książek z klimatem świątecznym i zimowym, jakoś mnie nudzą. Zerknę co autorka ma w swoim dorobku i może skuszę się na jakąś jej książkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. I to właśnie jest cudowne w życiu, zawsze jest czas na cuda, miejsce na szczęście, bliski do kochania. Za jak wiele cudów my sami odpowiadamy. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. autorkę już kojarzę, ale nie miałam okazji jeszcze nic czytać z pod jej pióra, może przyszły rok to zmieni ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na Mikołaja z tą książką :) Jeszcze kilka dni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Książki w zimowym i świątecznym klimacie chętnie czytam. ta historia mnie bardzo zaciekawiła, więc chętnie ją poznam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie czytałam jeszcze tej pozycji, ale mam ją w planach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Idealna lektura do czytania w bożonarodzeniowe wieczory. Niestety ja nie lubię takich idealnych ckliwych książek, wolę coś, co mną brutalnie wstrząśnie. Za to mam komu polecić.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem wielką fanką świątecznych książek wszelkiego rodzaju, jednak autorstwa Magdaleny Kordel nie mam ani jednej.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię książki ze świętami w tle :) Od siebie polecam "Panią siedmiu bram".

    OdpowiedzUsuń
  11. Cóż idą święta a więc coraz więcej takich książek. Sądzę że jak tylko znajdę czas to i ja po nią sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Słyszałam o tej książce bardzo dużo dobrego i mam ochotę ją przeczytać. Już wkrótce to zrobię.

    OdpowiedzUsuń
  13. Sama także bardzo lubię twórczość Magdaleny Kordel, dlatego tę książkę zostawiłam sobie typowo na świąteczny czas :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Słyszałam wiele dobrego o książkach pisarki, na pewno prędzej czy później przeczytam.

    OdpowiedzUsuń