Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

czwartek, 4 listopada 2021

,,Zanim wyjedziesz w Bieszczady. Nocny pociąg" Maciej Kozłowski, Marcin Scelina, Kazimierz Nóżka

 ,,Zanim wyjedziesz w Bieszczady. Nocny pociąg"


Maciej Kozłowski, Marcin Scelina i Kazimierz Nóżka stworzyli ciekawą pozycję, która opowiada o wielu ciekawych osobach i wydarzeniach, miejscach w Bieszczadach.

W Bieszczady nigdy jeszcze nie udało mi się dotrzeć, więc tym chętniej postanowiłam skusić się na książkę, która o nich opowiada. Poprzedni tom bardzo przypadł mi do gustu, więc byłam ciekawa jak to będzie z tym. Na początek wspomnę o tym, że w pozycji są dwa razy wstawki z kolorowymi zdjęciami, które są dodatkowym atutem tej publikacji.

Podczas przebywania w skansenach możemy dowiedzieć się o przenoszeniu chat i znakowaniu belek. Tutaj także nie zabrakło tego tematu, jedno małżeństwo otworzyło miejsce do przyjmowania gości, na pewno nie mogą narzekać na brak odwiedzających. Poznamy także opowieść o mężczyźnie, który wykonał pewną makietę. Nie zabraknie też historii o parowozie.

Przyjemnie było zapoznać się z tym wydaniem, jest inne od poprzedniego pod względem tematycznym, więc może trafić do innej grupy odbiorców. Tym razem poznajemy inne osoby, miejsca, wydarzenia i możemy o nich poczytać z wielkim zainteresowaniem. 

,,Zanim wyjedziesz w Bieszczady. Nocny pociąg" to pozycja, którą można czytać jako oddzielną całość do czego serdecznie Was zachęcam. 

 Moja ocena: 5/6    

Za egzemplarz książki dziękuję wydawnictwu Znak  

12 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawie się zapowiada. A Bieszczady są absolutnie piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie dowiedziałabym się więcej na temat tej publikacji. Ja w Bieszczadach byłam dwa razy i przyznam, że bardzo mi się podobało.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam wcześniej o tej publikacji. Ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz jest sporo książek o Bieszczadach, więc można przeoczyć

      Usuń
  4. Rzucić wszystko i wyjechać w Bieszczady nie ma daremnie przytacza się to zdanie

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam w rodzinie miłośnika gór i tak sobie własnie pomyślałam, że ta książka będzie super prezentem dla tej osoby :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mam komu polecić tę książkę, na pewno przypadnie do gustu miłośnikom gór

      Usuń
  6. Z przyjemnością skuszę się na to wydanie, jestem go bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  7. mnie niestety jakoś nie zachęciła ta część, za dużo ostatnio Bieszczad na rynku książkowym ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bieszczady polecam całym serduszkiem, szczególnie jesienią! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham Bieszczady, obdarzyłam je miłością już w dzieciństwie, podczas wypadów w nie z rodzicami, zachwyciły mnie bardzo. :)

    OdpowiedzUsuń