Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

środa, 3 listopada 2021

,,Cocomelon. Magazyn Prosto z ekranu 1/2021"

 ,,Cocomelon. Magazyn Prosto z ekranu 1/2021"


Cocomelon jest ostatnio popularnym bohaterem. Postanowiłam skusić się na magazyn i od razu przetestowałam go z 3-letnią kuzynką. Zestaw lekarski został wykorzystany natychmiastowo. Badana byłam ja, pluszaki i sama kuzynka. Sądzę, że zadania także znajdą uznanie, skoro są tak różnorodne. Były propozycje związane z kolorowaniem, szukanie różnic, historia o 3 świnkach, szukanie identycznych obrazków, robienie figurek małych przyjaciół, zadania lekarskie - rysowanie termometru, używanie stetoskopu, zabawa w lekarza z przytulankami. Cena jest bardzo okazyjna, a zestaw lekarski wśród małych odbiorców cieszy się sporym zainteresowaniem.

Moja ocena: 5/6   

Wpis powstał w ramach współpracy z Egmont

12 komentarzy:

  1. Nie znam w ogóle tego magazynu, ale muszę zobaczyć, czy znajdę go w swoich okolicach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie dziecko nie marzy (chociaż przez jeden dzień) o tym, by zostać lekarzem? Super, że do magazynu dołączane są takie fajne zabawki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam jeszcze o tym bohaterze.

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja w ogóle nie kojarzę tych bohaterów. Chyba mam tyły... A nie, ja po prostu nie mam tv :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sporo bohaterów nie poznałam, bo nie wstrzeliliśmy się z dziećmi w czas ich popularności. :)

      Usuń
  5. Myślę, że dzieciom na pewno przypadłby do gustu taki magazyn.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wciaz nie rozumiem zachwytu nad ta bajka,ale na pewno dzieciakom spodoba się ten magazyn

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ważne, aby dzieciakom się podobało, w końcu to do nich kierowane bajki. :)

      Usuń
  7. moje dzieciaki bardzo lubią wszelkie gazetki, więc tą tez polubiły :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje dzieciaki też z wielkim entuzjazmem chwytały za wszelkie gazetki. :)

      Usuń
  8. Przyznam, że bohatera nie znam, ale chętnie się nim zainteresuję z moją młodą czytelniczką. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zabawa w lekarza jest świetna, zadania zachęcające.

    OdpowiedzUsuń