Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

czwartek, 11 listopada 2021

,,Siostry Niezapominajki. Tom 1"

 ,,Siostry Niezapominajki. Tom 1"


Bohaterka miała sen o lesie z meduzami. Nie miała pojęcia dlaczego akurat to jej się śni. Tymczasem nadszedł Dzień Matki przy okazji którego między siostrami doszło do poróżnienia się. Niebawem miała się także wyjaśnić sprawa meduz. Podobała mi się tematyka tego komiksu, który nie jest przesłodzony. Pozycja została wydana w sztywnej oprawie w dużym formacie. Nie brakuje bardzo kolorowych ilustracji i wciągającej treści.  Jestem bardzo ciekawa kolejnych części i zachwycona tym wydaniem. Idealnie sprawdzi się na różne okazje w roli prezentu. 
 

Moja ocena: 5/6 

Wpis powstał w ramach współpracy z Egmont

10 komentarzy:

  1. Jakie ładne wydanie. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się ładne wydanie a komiksy TO fajna odskocznia od książek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I można nimi przekonać dzieci do czytania, mogą dzięki komiksowi przekonać się, że to fajna opcja.

      Usuń
  3. Ten komiks to coś pięknego. Muszę dokupić do biblioteki, dzieciaki szukają nowych tytułów. Ten może im się spodobać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta powieść graficzna jeszcze przede mną, ale środek mnie już zachwycił.

    OdpowiedzUsuń
  5. już nie mogę się doczekać, kiedy sięgnę po ten tytuł :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę bardzo ładnie wydana książka, piękne grafiki w sobie zawiera, podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U nas jedyny komiks wielotomowy, jaki poszedł w ruch to manga, o ile się nie myla Hanako.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo zaciekawiłaś mnie tą pozycją, dlatego z pewnością się na nią skusze, jak będę miała okazję 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Z przyjemnością skuszę się na ten komiks.

    OdpowiedzUsuń